نایب رییس باشگاه نیولز اولد بویز در مورد احتمال بازگشت لیونل مسی ستاره آرژانتینی به باشگاه دوران کودکی اش یعنی نیولز صحبت کرد.

لیونل مسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، لیونل مسی، فوق ستاره و کاپیتان بارسلونا هنوز قراردادش را با این تیم تمدید نکرده ولی مسوولان باشگاه اسپانیایی خیالشان راحت است چون می دانند این ابرستاره در اردوگاه کاتالونیا می ماند.

بحث خداحافظی ابرستاره بارسلونا همواره در رسانه های مختلف مطرح می شود. یکی از گمانه زنی ها این است که مسی فوتبالش را با باشگاه اول حرفه ای خود یعنی باشگاه نیولز اولد بویز آرژانتین به پایان می برد. کریستین دی آمیکو، نایب رییس باشگاه نیولز اولد بویز درها را به روی بازگشت مسی نبست اما این اتفاق را کمی بعید دانست.

وی در این مورد اظهار داشت:«نمی دانم که آیا غیرممکن است یا نه. این تصمیم صرفا به خودش و خانواده اش بستگی خواهد داشت. ما به عنوان مدیران باشگاه موظف هستیم تا بستر را فراهم کنیم تا به تصمیم نهایی کمک کنیم. وقتی که مارادونا در سال ۱۹۹۳ به نیولز ملحق شد، هیچ کس فکر نمی کرد که این اتفاق رخ بدهد. »

دآمیکو در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:«ما به عنوان مدیران باشگاه باید بهترین شرایط ممکن را فراهم کنیم تا او بتواند به تصمیم برسد. البته ما نمی‌توانیم بی‌گدار به آب بزنیم چون این مساله خیلی حساس و ظریف است. اما اگر بپرسید نیوولز رویای این را در سر دارد که بهترین بازیکن دنیا را با پیراهن خود ببیند؟ بله، شاید. فقط باید آرامش خودمان را حفظ کنیم و منتظر بمانیم. »

مسی پیش از آنکه در سیزده سالگی راهی بارسلونا شده و به بارسا بپیوندد در نیوولز بازی می‌کرد. با اینکه مسی اخیرا اعلام کرده بود بازگشت او به آرژانتین به دلایل خانوادگی بسیار دشوار خواهد بود ولی دآمیکو می‌گوید نیوولز از امید خود برای دیدن مسی در شهر زادگاهش دست برنخواهد داشت.

این درحالیست که تنش‌ در باشگاه بارسلونا به اوج رسیده و گفته می‌شود رابطه باشگاه، لیونل مسی، با کادر فنی و مدیریتی این باشگاه بیش از هر زمان دیگری تنش‌آلود شده است.

کد خبر 527473

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha