به مناسبت دهه کرامت دختران نخبه و موفق محله های مرکزی شهر تهران در منطقه ۱۱ مورد تجلیل قرار گرفتند.

روز دختر

 همشهری آنلاین/ فاطمه عسگری نیا: در این مراسم که با حضور معاون امور اجتماعی وفرهنگی منطقه برگزار شد دختران موفق و نخبه منطقه در عرصه های بین المللی رشته های ریاضیات، مسابقات جهانی کاراته و مقام آور برتر جهانی در عرصه هنری طراحی مد و پوشش ایرانی اسلامی  مورد تجلیل قرار گرفتند.

«محمد جواد رشیدی» معاون امور اجتماعی وفرهنگی منطقه 11 در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه کرامت، خودباوری، عزت نفس و موفقیت های ارزشمند این دختران  در عرصه های علمی و هنری را تحسین کرد و گفت:« دختران نخبه نقش بسزایی در انجام مسئولیت های اجتماعی، شناسایی مشکلات، دغدغه ها و مسائل شهری دارند و می توانند با ارائه راهکار هایی مدیریت شهری را در رفع این مسائل یاری کنند. »

 همچنین در این مراسم از دختران فعال ۹ ساله محلات که در پویش سراسری "ماه مهربانی " مقارن با ایام ماه مبارک رمضان، اولین تجربه روزه داری خود را با انجام  فعالیت های نوآورانه و خلاقانه در قالب  عکس، کلیپ، اینفوگرافی، خاطره نویسی، قصه گویی و... با رویکرد ارتقای مسئولیت پذیری اجتماعی دختران، افزایش روحیه همدلی  و مشارکت در میان اعضای خانواده و... در فضای مجازی ارسال کرده بودند، با اهدای لوح تقدیر و جوایز تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 527317

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha