جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
۱ نفر

برای ترویج فرهنگ دین باوری میان نسل چهارمی‌های انقلاب اسلامی بیش ۴۰ دختر دهه نودی روزه اولی پازل یازدهم شهر تهران به پویش ماه مهربانی پیوستند.

بهاره خسروی / محله

همشهری آنلاین - بهاره خسروی : رئیس اداره امور بانوان شهرداری منطقه ۱۱ با اعلام خبر درباره نحوه جذب و جزئیات «پویش ماه مهربانی» افزود:« پس از فراخوان های جذب نفرات توسط سرای محله ها دختران روزه اولی و نوجوانان متقاضی در پویش ثبت نام کردند . هدف از برگزاری این پویش توجه به نسل چهارمی های گام دوم انقلاب اسلامی در موضوعات ویژه ماه مبارک رمضان بوده که مورد استقبال شهروندان به ویژه دختران روزه اولی قرار گرفت.»

به گفته «فیروزه خزایی» در این پویش دختران از محل عبادتگاه خود، کارهای نیک و پسندیده اخلاقی نظیر ادای احترام به والدین، کمک به فقرا، تلاوت قرآن و دلنوشته های ویژه ماه مبارک رمضان فیلم و عکس و صوت تهیه می کنند و به درگاه های اطلاع رسانی منطقه ۱۱ ارسال می کنند که تا کنون بیش از ۴۰ دختر روزه اولی در آن شرکت کرده‌اند. البته این پویش فقط برای روزه اولی ها نیست و نوجوانان هم می توانند با ارسال آثار معنوی خود در این ماه پر خیر و برکت در پویش ماه مهربانی شرکت کنند.

رئیس اداره امور بانوان منطقه ۱۱ با بیان اینکه علاقه مندان برای شرکت در این پویش تا پایان ماه مبارک رمضان با مراجعه به نزدیک ترین سرای محله سکونت شان فرصت ارسال آثارشان را دارند؛ درباره اختتامیه پویش ماه مهربانی توضیح داد:« هم زمان با آغاز دهه کرامت در روز دختر به نفرات برتر که آثارشان در داوری دبیرخانه پویش مورد تایید قرار گرفته است؛ جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.»

کد خبر 668400

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha