چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
۰ نفر

شهردار تهران شب گذشته پس از حضور در صحنه حادثه انفجار کلینیک سینا اطهر در شمال تهران، جلسه ستاد مدیریت بحران را تشکیل داد.

بازديد شهردار از محل انفجار كلينيك سينا اطهر

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، پیروز حناچی شهردار تهران سه‌شنبه شب در پی بازدید از صحنه حادثه انفجار کلینیک سینا اطهر در خیابان شریعتی تهران که به همراه مصطفی کاظمی و منصور احمدلو مشاوران شهردار تهران صورت گرفت، ستاد مدیریت بحران منطقه یک تهران را تشکیل داد.

ستاد مدیریت بحران منطقه یک تهران به ریاست شهردار تهران، با بررسی اولیه این حادثه، تصمیماتی به منظور وحدت فرماندهی در مواجهه با این حادثه و اتخاذ تدابیر لازم در راستای ایجاد هماهنگی بین حوزه‌های مرتبط در مدیریت شهری و همکاری شهرداری با سایر دستگاه‌ها در پی بروز این حادثه گرفت.

تلاش و همکاری برای ایمن‌سازی محدوده محل انفجار از جمله اولین تصمیم‌های اتخاذ شده در اولین جلسه ستاد مدیریت بحران منطقه یک تهران در پی انفجار مرکز درمانی سینا اطهر بود.

حادثه آتش‌سوزی و انفجار کلینیک سینای اطهر در خیابان شریعتی تهران به کشته شدن ۱۹ نفر و مصدومیت ۱۴ نفر منجر شد.

این حادثه شامگاه سه‌شنبه رخ داد و کانال سازمان نظام پزشکی نیز اعلام کرد که بیش از نیمی از جان‌باختگان متعلق به پزشکان و کادر اتاق عمل است.

مهار این آتش‌سوزی با استفاده از تجهیزات جدید آتش‌نشانی از جمله نردبان‌های بلند و در سایه تجربه و ایثار آتش‌نشانان، حدود ۲ ساعت به طول انجامید و با وجود دو مورد انفجار در دقایق اولیه، از سرایت آتش به سایر ساختمان‌های منطقه جلوگیری شد.

کد خبر 527158
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha