مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
۰ نفر

فیلم کوتاه «آژیر قرمز» تولید انجمن سینمای جوان لاهیجان به بخش خارج از مسابقه دومین جشنواره بین‌المللی فیلم DUMBO شهر نیویورک راه یافت.

آژيرقرمز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فیلم کوتاه تجربی " آژیر قرمز "ساخته محمدرضا حسین زاده از  فعالان انجمن سینمای جوان لاهیجان به بخش خارج از مسابقه دومین جشنواره بین المللی فیلم DUMBO شهر نیویورک راه یافت. این جشنواره که در شهر نیویورک و در منطقه توریستی دامبو برگزار می شود هر سال یک مراسم نهایی برگزار می‌کند تا به بهترین پروژه‌های سال ۹۸ جوایزی اهدا شود؛ هدف این جشنواره کشف استعدادهای جوان و کمتر شناخته شده در این عرصه است.

 فیلم کوتاه تجربی سه دقیقه‌ای "آژیر قرمز" دهمین ساخته محمدرضا حسین زاده از  فیلمسازان انجمن سینمای جوان لاهیجان است که نگاهی متفاوت به موضوع بیماری کرونا در بین مردم و اقشار جامعه دارد.

محمدرضا حسین زاده فعالیت فیلمسازی را از سال ۷۹ با شرکت در دوره فیلمسازی یکساله انجمن سینمای جوانان ایران دفتر لاهیجان آغاز کرد و چند فیلم کوتاه نیز ساخته است و در حال حاضر به عنوان تصویربردار و تدوینگر در یک دفتر فیلمسازی خصوصی که برای شبکه های تلویزیونی برنامه می‌سازد و فعالیت می‌کند که از جمله فعالیت‌های وی می‌توان به برنامه|‌هایی مانند مجموعه تلویزیونی "مجازی است"؛ دو دوره سیزده قسمتی برنامه "بدون توقف " پخش از شبکه سوم، به عنوان تصویربردار و تدوینگر برنامه "باز کن پنجره"  (ویژه برنامه تحویل سال ۹۸) پخش از شبکه افق؛ تصویر بردار مجموعه تلویزیونی "روشنا " کاری از پلیس فتا و نیز دستیار تصویربردار در چند کار سینمایی اشاره کرد.

کد خبر 526964

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha