مدیرعامل شرکت شهر سالم از راه‌اندازی مرکز بهداشتی و درمانی جدید در منطقه ۹ تهران تا پایان تیر ماه خبر داد.

حميد چوبينه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران درباره راه‌اندازی مرکز جدید بهداشتی و درمانی توسط شهرداری تهران، اظهار داشت: به زودی در منطقه ۹ تهران، نوزدهمین مرکز بهداشتی و درمانی با حضور پیروز حناچی و برخی از مدیران شهرداری و شورای شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: ‌در این مرکز، خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی به شهروندان ارائه می‌شود. در حال حاضر ۱۸ مرکز بهداشتی و درمانی شهرداری در تهران وجود دارد که برنامه‌هایی جهت توسعه و افزایش هر چه بیشتر این مراکز داریم.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با بیان اینکه ۵ پایگاه اورژانس نیز توسط شرکت شهر سالم راه‌اندازی شده و فعال است، ‌گفت: مرکز جامع سلامت روان نیز به زودی در خیابان ستارخان به بهره‌برداری می‌رسد.

چوبینه در پاسخ به این پرسش که هزینه راه‌اندازی یک مرکز بهداشتی و درمانی برای شهرداری تهران چقدر است، ‌گفت:‌ در اکثر مواقع ساختمان مرکز درمانی از طریق سازمان املاک شهرداری تأمین می‌شود و به صورت اجاره‌ای است ولی تهیه تجهیزات و تأمین دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف حداقل ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

کد خبر 526865

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha