وزیر علوم با تاکید بر اینکه زمان برگزاری آزمون‌های مرداد سال جاری از جمله کنکور به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد، گفت: این حق داوطلبان است که سال آینده در دانشگاه‌ها حاضر باشند. اگر به هر دلیلی حق ورود به دانشگاه‌ها برای این افراد ضایع شود، وزارت علوم نمی تواند مسئولیت آن را بپذیرد.

کنکور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر منصور غلامی در خصوص زمزمه‌های تغییر زمان برگزاری کنکور سراسری، کارشناسی ارشد و دکتری وزارت علوم اظهار کرد: به هیچ عنوان زمان برگزاری هیچ کدام از این آزمون‌ها تغییر نخواهد کرد. چراکه تمام محاسبات برگزاری این آزمون‌ها در وزارت علوم اندیشیده شده است.

 وی در ادامه با تاکید بر اینکه فضاهای برگزاری آزمون‌های مردادماه مشخص شده است، گفت: در حال حاضر فاصله‌گذاری برای نشستن داوطلبان در این آزمون ها تعیین شده است. به طوری که محل قرار گرفتن هر صندلی، فاصله لازم با صندلی‌های پس و پیش داوطلبان برای برگزاری آزمون ها تعیین شده است.

غلامی با اشاره به اینکه آزمون های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهند شد، افزود: امکانات بهداشتی مثل ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده به اندازه کافی توسط مراکز برگزاری آزمون فراهم شده و مسئولان برگزارکننده آزمون ها در روزهای نزدیک به هر یک از آزمون‌ها آموزش‌های لازم را خواهند دید.

وزیر علوم تاکید کرد: یکی از تدابیر اندیشیده شده این است که در محل درِ ورودی مراکز برگزاری آزمون، سلامت داوطلبان کنترل خواهد شد و تمامی پروتکل ها و دستورالعمل‌های بهداشتی توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای برگزاری این آزمون ها رعایت و اجرا خواهد شد.

دکتر غلامی خاطرنشان کرد: امسال دو بار زمان برگزاری آزمون های سال ۹۹ جابجا شد. در حالی که برای هر یک از این تاریخ ها شرایط لازم از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به منظور برگزاری بهتر آزمون فراهم شده بود. بنابراین آماده برگزاری آزمون ها در زمان‌های تعیین شده هستیم. چرا که تغییر و جابجایی زمان هر یک از آزمون ها موجب خواهد شد که در سال آینده گروهی از داوطلبان امکان ورود به دانشگاه را نداشته باشند.

وی گفت: این حق داوطلبان است که سال آینده در دانشگاه‌ها حاضر باشند. اگر به هر دلیلی حق ورود به دانشگاه ها برای این افراد ضایع شود، وزارت علوم نمی تواند مسئولیت آن را بپذیرد. به همین جهت تمام تلاش ما این است که داوطلبانی که زحمت کشیدند و آمادگی حضور در آزمون را پیدا کرده‌اند، با خیال راحت در آزمون‌ها شرکت کنند و با سلامت این مرحله را طی کنند.

دکتر غلامی عنوان کرد: ما نباید از باب اینکه احیاناً در سیستم احساس ضعف می کنیم یا اینکه دیگران به سیستم اعتماد ندارند، حق داوطلبان را نادیده بگیریم و برگزاری آزمون ها را لغو کنیم یا مجددا به تعویق بیندازیم. بنابراین تمام تلاش ما این است که آزمون‌ها برگزار شوند و آن طور که سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده است، این آزمون ها به خوبی و با اطمینان بالا برگزار خواهند شد.

کد خبر 526642

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 57
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Mopour IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    87 22
    مسولیت جون افراد رو شما میپذیری؟!
  • الهام IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    بعد تلکیف افرادی که مبتلا به کرونا هستند چیه؟یعنی این افراد با ما در کنکور و در یک مکان حضور پیدا میکنن؟؟؟؟
    • زینب IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
      45 56
      ینی واقعا شما اصلا نمیرید بیرون وفقط با کنکور مشکل پیش میاد ماسک بزنی مشکلی نیست کرونا معلوم نیست کی بره نمیشه که همه چی رو تعطیل کرد
    • الناز US ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
      26 16
      خانوم زینب ، چهار ساعت توی اون گرما مگه میشه ماسک زد؟! بعدم اکثر دانش آموزا این مدت بیرون نرفتن ، مگه خرج خانواده میدیم که بریم بیرون؟
    • M IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      18 0
      در برگزاری کنکور حدود1/5میلیون نفر درگیرن ، سلامتی ما رو کی تضمین میکنه، اگه کنکور برگزار بشه افتضاحش بعد کنکور معلوم میشه و اونوقته که هیشکی جوابگو نیست
  • ناشناس IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    110 9
    باتوجه به نطر پزشکی نوجوانان وجوانان کنکوری بی علامتن پس ممکنه تبی نداشته باشن که مشخص بشه دوم اینکه سالن های بزرگ وکولر باجمعیت زیاد وساعات طولانی به گفته دکتر حریرچی باعثگردش ویروس میشه وخطر ابتلا رو بالا میبره وجود ماسک هم سختی خودشو داره نتیجه برگزاری امتحا ن نهابی وابتلا دانش اموزان دوازدهم که فدایی وبی تدبیری مسئولان شدند چندروز دیگه معلوم میشه
  • آرزو IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    حالا چی میشه مهر برگزار بشه بچه از نیمه دوم برن دانشگاه؟اینجوری هیچکس ضرر نمیکنه،یکم به فکر استانهایی‌ ک وضعیتشون‌ قرمزه هم باشین،بخدا ما از استرس کرونا شب و روز نداریم زن داییم کرونا گرفت فوت شد،اصلا میترسیم‌ از خونه بریم بیرون،خوزستان فقط نفت و گاز مهمه؟ پس مردمش چی؟
  • بختیاری IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    آیا درست است با این وضعیت حاد واسفناک کنکوری برگزار شود که دانش آموزپایه دوازدهم درسال تحصیلی 99-98 نتوانسته کتاب را بپایان برساند .درزمان باز بودن مدارس که با ایام محرم هم همراه بود عده کثیری از معلمان به کربلای معلی رفتند وبعد از آن هم به مرخصی بعد از کربلا رفتند وبعد از ماه محرم هم سروکله این ویروس پیدا شد .این درست نیست دانش آموزان پایه دوازدهم که بیش از 80 درصد از کتابهایشات تدریس نشده بخواهند درکنکور موفق شوند .در امتحانات نهائی که حرف خانواده ها را گوش ندادند وبه هر طریقی که شد امتحانات بهائی برگزار گردید که عواقب آن تعداد کثیر افراد مبتلا به کرونا در بین دانش آموزان بوده است وزیر آموز ش وپرورش با برگزاری این امتحانا ت ظلمی گران را بر خانواده ها تحمیل نموده اند .لذا از وزیر محترم علوم وتحقیقات وفناوری تقاضای عاجزانه داریم قبل از هرتصمیمی شرایط این جوانان وخانواده یشان را بسنجند که واقعاً این دردی گران است و درمان ندارد .چه لزومی دارد کنکوری برگزار شود .با توجه به اینکه اکثر دانشگاهها با کمبود دانشجو مواجه هستند بخاطر سلامتی این جوانان که آینده ساز این مملکت هستند فکری منطقی کنید
  • Z IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    اگه الان کنکور برگزار بشه نتیجه مهر داده میشه پس یعنی قراره ترم از بهمن شروع بشه خوب حالا چه فرقی داره یکی دوماه کنکور بیفته عقب آخرش که قراره بهمن بریم دانشگاه.بابا انقدر بی انصاف نباشین شهر ما قرمزه کلی از آشناهامون گرفتن و متاسفانه چن نفر هم فوت شدن.
  • فرزانه IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    66 18
    تنها میتونم بگم آفرین به این برنامه ریزی. کشور را اینجور اداره میکنن!؟ جدا تو این جلسات میشینید دور هم اصلا اندازه سرسوزن فکر هم میکنید؟ خسته شدیم از بس درس خوندیم و دم بزنگاه کنکور را لغو کردید چرا تکلیف ما را درست روشن نمیکنید!
  • ایرانی IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    49 21
    آخه مسئول بی مسئولیت،قرار بود که امتحانات نهایی هم فاصله گذاری شود ولی آدم زرنگ از پس پیش درست ولی از طرفین چی آیا ویروس منتقل نمی شود؟! ونباید فاصله رعایت شود!! درضمن با دومتر فاصله فضای بسته و کولر و ماسک های بی فایده آیا محافظ خوبی هست؟!
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    72 9
    نگیرید اقااا همه استرس دارن موقع ورود داغ میشن تب میکنن با کرونا واقعی اشتباه گرفته میشه نگیرید فعلا جون مردم مهمتره
  • Zeinab IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    72 11
    سلام یعنی چی؟؟حتی اگه سیستم درنظر کسی ضعیف باشه بازم برگزار میشه...رضایت ما برا چیه؟؟؟؟باید تعویق بندازید من رتبه برتر شم ولی کرونا بگیرم بعد ازمدتی بمیرم چی میشه؟؟
  • مهدی IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    54 67
    کسی رو مجبور نکردن بره کنکور بده هرکسی نمیخواد کنکور برگزار شه بمونه واسه سال ۱۴۰۰ اگه اون موقع کورنا بود بمونه واسه کنکور۱۵۰۰ شما چی کار به بقیه دارین؟
    • Fardin IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      12 4
      آقای دانشمند شروع کرونا از یه نفر شروع شد؛ اگه من نرم ولی دوستم بره و بگیره و بیاد به من منتقل کنه اونوقت چه فرقی میکنه
  • پری IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    52 50
    با شرایط بد و قرمز بودن استانها بهتره که برگزار نشه در بعضی ازخانواده ها انسانهای مسن هم زندگی میکنن که سلامت اونها هم بخطر میفته اگه یکی از این بچه های کنکوری ، ارشد و دکتر بخاطر شرکت درکنکور بیمار بشن وناقل این بیماری باشن فاجعه به بار میاد برای هر خانواده
    • مژگان US ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
      47 8
      باهوش بعد از ۱۴۰۰ میشه۱۴۰۱ نه ۱۵۰۰
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    45 4
    یه مقدار به فکر جون داوطلب باشید به فکر کسانی که سه گروه شرکت کردن باشید اونا دو روز باید برن سر جلسه امتحان بشینن شش بار باید رفت و آمد کنن تو هر جلسه ۴ ساعت باید باشن
  • ایران IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    36 24
    توروخدا این کنکور رو برگزارش کنید تموم شه بره دیگه..آخرش که چی..بالاخره که باید برگزار شه.بابا خسته شدیم انقد درس خوندیم و دم بزنگاه ک میخواستیم کنکور رو بدیم راحت شیم هی کنسلش کردین.الان ک تابستونه بدیم که خیلی بهتره ک بزاریم پاییز و زمستون ک اوضاع بدتره..بابا هرکی نمیخواد کنکور بده و میترسه مجبورش که نکردن.بزاره واسه سال بعد کنکور بده..حداقل اونایی ک خوندن امسال آزمون رو بدن حقشون ضایع نشه.مسئله خیلی راحته.هرکی دلش میخواد بیاد کنکورشو بده هرکی هم میترسه نیاد آقا.بزاره سال دیگه بیاد.اه..خسته شدیم نامردا..کنسل نکنید دیگه.
    • IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
      0 12
      پروفسور کنکور که همیشه تابستون برگزار میشه.یعنی چی این حرف شما؟
  • مژگان US ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    24 23
    باهوش بعد از ۱۴۰۰ میشه ۱۴۰۱ نه ۱۵۰۰ شما بذار همون سال دیگه کنکور بده
  • دلارام DE ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    40 3
    لطفا کنکورو مهرماه برگزار کنید. هم هوا خنکتره و نیازی ب کولر نیست ک ویروسو پخش کنه. هم اینکه کلاسا ک بهمن برگزار میشه چ فرقی میکنه کنکور یکماه ب تعویق بیفته
  • لیلا GB ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    48 7
    سلام لطفا کنکور ارشد رو پاییز برگزار کنید، هیج مشکلی پیش نمیاد اگه دانشگاه ها بهمن ورودی جدید داشته باشن، همه اتفاق های مهم سطح جهان مثل المپیک،مراسم حج تعطیل شدن اخه چطور میخوان کنکور برگزار کنن؟ اخه با چه منطقی چند هزار نفر رو میخوان در معرض بیماری قرار بدن؟ اقای وزیر علوم ایا مسئولیت بیمار شدن ما و حانواده هامونو میپذیری؟ من ازمون ارشر دارم و باید به مرکز استان برم که قرمز اعلام شده، چند یاعت نسیر رفت کنار مسافرای دیگه نشستن و بعدش جلسه کنکور و این این اوضاع برای من و همه بچه ها استرس زاست جطور میتونیم با ماسک و دستکش و استرس تمرکز داشته باشیم، لطفا کنکور چند ماه بعد و در شرایط بهتر برگزار کنید، بهتره کنکور اواخر ابان یا اذر ماه برگزار بشه، لطفا به فکر سلامتی ما باشین
    • آیدا IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      10 9
      دوست عزیز شما احیانا اطلاع داری که پاییز و زمستان وضع کرونا خیلی خیلی بد تر از الان خواهد بود؟ اگر که توی تابستان برگزار شه یکم خطر داره اما اگه توی زمستان و پاییز برگزار شه خطرش چند برابره!
  • معصومه IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    53 2
    تو چجور وزیری هستی مرگ افراد برات قابل پذیرش تره تا دلخوری بابت یک ترم دیر رفتن به دانشگاه. وقتی قراره مهر واکسن بیاد چجوری حاضرری قبول کنی نیروی جوان جامعه رو در معرض خطر مرگ قرار بدی
  • Majid IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    56 12
    کنکور رو تحریم میکنیم ۱۰ ماه دیگه کنکور ۱۴۰۰ هست پس فرقی نمیکنه
  • یک ارشدی IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    23 33
    #ارشد مگه نمیگن کرونا حالا حالا هست؟ پس کسی که میخواد بخاطر کرونا شرکت نکنه، نکنه خب.وصلش کنه به کنکور سال دیگه اردیبهشت برگزار میشه. این وسط یه عده دانشجوی سهل انگار از اسفند که قرنطینه شروع شد خوشی و تفریح کردن و در استراحت بودن، ما هم هی خوندیم و خوندیم اینا هی انداختن عقب.اولش 28 فروردین بود.بعدش شد 4 اردیبهشت.بعد 23 خرداد.در آخر هم 2 مرداد. خسته شدیم به قران انقدر استرس کنکور و برگزار شدن و نشدن رو کشیدیم.به همون اندازه که استرس کرونا رو شما کشیدید. برگزار شه حق انتخاب دارید که شرکت کنید یا نکنید. حالا الان ملت تو خیابون و مترو تو دهن همن، به کنکور ما که میرسه یادشون میوفته کرونایی هست. ماسک بزنید برید سر جلسه.نفستونم بند نمیاد نترسید، توی آزمون های آزمایشی امتحان شده اس.
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    22 45
    بزارین همون ۳۰ و۳۱ کنکور رو بدیم تمام بشه یا زنده میمونیم یا تمام
  • *** IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    41 22
    واقعا که ما اگه کنکوری هستیم راضی نیستیم تو این شرایط دوست من بیچاره بستریه خب چه گناهی کرده... از بهمن دانشگاهم بریم چیزی نمیشه که والا بلله خطرناکه
  • چنگیز خان SE ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    44 6
    اقا اصلا بیاین خود ما داوطلبا باهم متحد شیم نریم سرجلسه کنکور اینجوری مجبور میشن کنکورو به تعویق بندازن بابا ما که نگفتیم کلا نگیرین گفتیم به تاخیر بندازین حقیقتش بنده تاحالا درست نخوندم و این هم میدونم که حتی اگه شش ماه دیگه هم به تعویق بیافته باز هم نمیخونم ولی کسیکه خونده باشه از این تاخیر نهایت استفاده رو میبره چرا فکر میکنین ماهایی که نخوندیم بخاطر خرید وقت میگیم به تعویق بندازن کنکورو بخدا یک سال دیگه هم به تعویق بیفته ماها بازم نمیخونیم درعوض شماهایی که خوندین با قدرت بیشتری سرجلسه حاضر میشین استرس بیماری رو هم ندارین چرا منطقی به قضیه نگاه نمیکنین فرزندانم
  • حانیه IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    49 7
    سلامت داوطلبا خیلی مهمتر از اینه که به هرررقیمتی ورودی مهر باشیم.. دلمون خوشه دانشگاه بریم نرسیده به اونجا بمیریم که چیییی کرمانشاه همه خونواده یجورایی درگیرشن لطفا به این طرفاهم یه نگاهی بندازید قبل تصمیم گیری.درضمن گفتن تصمیمات برعهده ستاد مقابله با کرونا مگه نیس؟؟؟
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    33 3
    میشه امتحان ارشد رو توفضای باز بافاصله زیادومراقبین هم از ارتش استفاده کنید کی میخواد ایران اصلاح بشه اخه به جای این کنکور مسخره روشهای اموزشی رو اصلاح وداخل دانشگاه سختگیری بشه تااینهمه مدرک به دست بیسواد توایران تولید نشه کلا سناریوی چیده شده ویران شدن ایران هست
  • ح IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    18 2
    مسولیت جون مردم و شما قبول میکنید؟؟؟؟؟؟
  • صادق IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    32 3
    وزیر محترم فقط یک جانبه نگاه میکنن! اگر ورودی دانشگاه بهمن باشه،به عبارتی از زمان کنکور تا بهمن ۴ماه فاصله هست و سازمان نظام وظیفه اعلام کرده یک هفته بعد کنکور باید افراد برگ اعزام به خدمت پر کنند و زمان شروع کلاس ها از خدمت ترخیص میشوند یعنی چهارماه بین کنکور و دانشگاه باید خدمت سربازی انجام بشه! و این یعنی فاصله از درس! اگه کنکور تعویق بیفته،مسلما و به تبع اون این بازه خدمتی هم کم میشه و این مشکل برطرف خواهد شد. در ثانی شما از پروتکل بهداشتی چی میدونید حداقل فاصله باید ۳متر باشه ،اونم ماسک و... با ماسک و دستکش و کلی امکانات بهداشتی میشه آزمون داد؟؟
  • محمد IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    23 2
    بسه بسه دانشگاه رفتن مهمه یا مرگ افراد؟
  • آ. ب IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    22 6
    سلام. اخه این چکاریه تو‌این کرونا. بهرحال امسال شرایط فرق می‌کنه. کنکور ها را بخصوص کنکور دکترا را معدلی بکنید. آزمایشی هم میشه برای تجربه سالهای آینده.
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    11 11
    تورو خدا یه دو سه ماه دیگه هم بندازید عقب من خیلی می ترسم خدایی
  • مهدیه IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    21 4
    سلام بنظر من حتی اگه با فاصله سه متری هم بچه هارو بنشونن تو فضای بسته با کولر اصلا فایده ای نداره ویروس پخش میشه بهتره بذارن هوا کمی سرد بشه که نیازی به کولر نباشه واقعا کرونا وحشتناکه منکه آب از سرم گذشته یک ماه دیگه قرار نیست رتبمو هزارتا جابه جا کنه ولی اگه باعث بشه سلامت خودم و خانواده ام حفظ بشه خیلی عالی میشه من واقعا از اینکه بیام در یکجا پر ازدحام کنکور بدم میترسم
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    26 3
    هی می گین ماسک بزن نمی گیری بابا من عینکی ام ماسک بزنم تار می شه سر کنکور چی ببینم بزنم
  • فاطمه IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    28 2
    واقعا یعنی چه مگه جون مردم الکی هه که بخاطر یکی کنکور مسخره این همه نوجوان جوان جونشون بخطر بیفته
  • مجید IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    16 14
    آفرین به قاطعیت وزیر علوم. بچه ها زحمت زیادی کشیدن. بخدا سوگندتان می‌دهیم نگذارید حق آنها پایمال شود. عدالت را رعایت کنید و به عنوان پدر آنها نظارت مستقیم داشته باشید. سالهای قبل بی عدالتیها یی صورت گرفته. خودتان ورود کنید و حق را به حقدار برسانید. خدا پشت و پناه تان باشد. موفق و سربلند باشید.
  • مینا IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    18 11
    خوبه که همه جا به نفع دانشجو کار بشه،اینا بخاطر گردش مالی که کنکور براشون داره حاضرن همه رو به کشتن بدن ولی جیب خودشون خالی نشه
  • نگار IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    22 4
    خوزستان مهم نیس انگار
  • ساره IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    24 7
    به تعویق افتادن کنکور = نجات جان جوانان ایرانی اندکی تدبیر ✋
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    22 3
    متاسفم وضعیت بدتر هم شده، فقط نهادهای تصمیم گیرنده عوض شدند سر کنکورهای قبلی که کرونا خطر داشت حالا بی خطر شد... واقعا متاسفم
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    29 4
    وقتی دقیق تر فکر می کنیم و می بینیم و اخبار ها رو بیشتر پیگیری می کنیم بیشتر پی می بریم برگزاری ازمون تو چنین شرایط بحرانی بیشتر حکم یه شوخی رو داره تا فکر منطقی پشتش باشه
    • sam IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      11 0
      بعدکه شما میگین هردانش اموزی حق داره سال بد دانشگاه باشع اگه دانش اموزی درساشو حسابی خونده باشه وچند روز قبل ازمون کرونا بگیره چی؟؟ اون که حقش ضایع نمیشه؟؟ خب یکم تعویق بدین که کساییم گرفتن خوب شن تا اون موقع اگه بچه های خودتون کنکوری بودن حاضربودین برگزارکنین؟؟؟
  • نرگس IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    23 4
    واقعا یعنی چی....این همه تلویزیون زیرنویس، عدم حضور در اجتماع های مختلف... هر وقت آقایان صلاح دانستند کرونا بی اثر.... هروقت به این نتیجه رسیدند کرونا پرخطر... واقعا که
  • محمد IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    18 2
    لطفا تا ساخت واکسن قطعی دست نگه دارید.
  • ... IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    11 8
    تو رو خدا برگزار کنید بره پی کارش خدا شاهده دهنمون سرویس شده از بس خوندیمو هی به عقب افتاد.هرکی میترسه نیاد سر جلسه بزاره سال بعد!
  • کنکوری LV ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    4 24
    اجباری نیست هرکی می ترسه بمونه برای سال دیگه
  • حمید IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    3 18
    نکنید بابا کنکورو از این بیشتر عقب نندازید من شهرستان زندگی میکنم تابستونو باید کار کشاورزی کنم هرچی عقب بیوفته به ضرر ماست اگه درس بخونم کار جلو نمیره اگه کار کنم از درس عقب میمونم اونایی که میگن باید عقب بیوفته یعنی بیرون نمیرن،هیجا نمیرن،،، اینا همش بهونس ماسک بزنید مشکلی پیش نمیاد جنگ که نیست بیاید بیرون کشته شید ی بیماری سادس رعایت کردنش کافیه!!!
  • کنکور ارشد 99 IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    5 17
    زورتون کردن مگه که کنکور بدید؟ نرید سال دیگه کنکور بدید. ما هم میریم کنکور میدیم خودمونو خلاص میکنیم از این همه استرس. کلی برنامه برای زندگی داریم هی بخاطر کنکور انداختیم عقب از کار و زندگیمون مایه گذاشتیم. با رعایت نکات بهداشتی میریم!
  • . IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    5 17
    ما نمیخوایم تو این شرایط کنکور بدیم زوره؟؟؟ یا تعویق بندازید یا پولمونو پس بدید ما نمیخوایم تو این شرایط کنکور بدید آقای محترم نمیتونی برای اینهمه از مردم تعیین تکلیف کنی پولمونو پس بدید
  • یه کنکوری ۹۹ IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    29 6
    بسه بابا،کم شعار ب تعویق انداختن دوباره بدین،اندازه کافی خسته ایم،نمیشه ک مدام بخاطر کنکور کار و زندگیمون عقب بیفته،تو خونه اینقد جو گرما رو با ماسک تمرین کنید تا چهارساعت کنکور رو مشکل نداشته باشید،دیگه خسته شدیم،دانشگاه رفتن هم حق ماست،بخاطر دانشگاه رفتن فقط خدا میدونه چیا کشیدیم،جدیدا استرس سخت بودن سوالا هم بهمون اضافه شدین،شمام دیگه سایلنت لطفا!
  • pn IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    8 12
    روی صحبتم با اون دست افرادیه ک میگن اگه میترسین نیاین کنکور بدین .... وقتی خودت حاضر نیستی چند روز کنکور عقب بیقته چطور بقیه رو ارجا میدی به سال اینده شاخ غول ک نشکستی یه درس خوندی ک اونم هرکسی هدف داره میخونه ...فلن بحث سر سلامتی دانش اموزاس ..خیلیا یا خودشون یا خانوادشون بیماری زمینه ای دارن و پای مرگ و زندگی شون در میونه. پس بهتره بجای خودخواهی ومنفعت طلبی فکر بقیه هم باشیم و فقط نگاه به شرایط نرمال خودمون نکنیم...اون عزیزی ک گفته جنگ ک نیس یه بیماری سادس باید بگم امار فوتی های این بیماری از امار جنگ هم بیشتر خواهد شد...بیماری ساده ایم نیس از خفگی و با زجر میکشه جونو پیرم نداره .... ضمنا این تعویق برای بهود شرایطه ن برای فرجه خواهشا یکم سطح درکتونو ببرین بالا....
  • زهره حیدری IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    12 1
    اگر تو فصل سرد برگزار بشه بهتر ه لااقل کولر ویروس را جابه جا نمی کنه و استفاده از ماسک راحت تره