مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی خبر داد: مصرف سی‌ان‌جی در منطقه آذربایجان شرقی در اردیبهشت ماه سال ۹۹ نسبت به فروردین ماه سال‌جاری ۳۴/۶ درصد در بخش حمل و نقل رشد داشته است.  

جایگاه سوخت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، علی روح‌اللهی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اظهار کرد: اهمیت استفاده از سوخت پاک و نقش آن در کاهش آلودگی هوا و صرفه‌جویی در مصرف بنزین گفت: رشد ۳۴/۶ درصدی مصرف سی‌ان‌جی با کاهش محدویت‌های سفر در اردیبهشت ۹۹ نسبت به فروردین ماه سال‌جاری نشان از استقبال شهروندان به مصرف گاز طبیعی را دارد.

روح‌اللهی افزود: در اردیبهشت ماه سال‌جاری معادل ۵۷ میلیون و یکصد و ۶۶ هزار لیتر در مصرف بنزین صرفه‌جویی شده است.

وی تصریح کرد: با ثبت‌نام و تبدیل خودروهای عمومی باری و مسافری در سایت WWW. GCR. NIOPDC. IR که به تازگی توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران انجام می‌گیرد و با توسعه جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی انتظار می‌‎رود در آینده، میزان مصرف گاز طبیعی در سبد سوخت حمل و نقل افزایش یابد.

مدیر منطقه آذربایجان شرقی ضمن تأکید بر رعایت الزامات ایمنی و عمل به شرح وظایف مربوطه هنگام سوختگیری توسط اپراتورها و مراجعین جایگاه‌ها افزود: از ۳۴۱ باب جایگاه عرضه سوخت استان، یکصد و ۷۲ باب آن به جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی اختصاص دارد که با تمام ظرفیت و به طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات سوخت‌رسانی به مشتریان هستند.  

کد خبر 526617

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha