پپسی یکی از نوشابه‌های قدیمی و معروف در جهان است که طعمی منحصر به فرد دارد. این شرکت یک سالی است به ایجاد تنوع در طعم‌های خود دست زده و البته با استقبال مشتریان خود روبرو شده؛‌ اما طعم تابستانی جدید پپسی توجه مارکت‌های آسیا و آمریکا را به شدت به خود جلب کرد.

پپسي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پیپل، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و معروف والمارت اخیرا به عرضه پپسی با طعم آناناس پرداختند. طعمی تابستانی و البته دوست داشتنی.

پپسی آناناس اولین بار در سال ۲۰۱۹ در ژاپن عرضه شد و به شدت مورد استقبال قرار گرفت؛ البته هنوز مشخص نیست که محصول عرضه شده در آمریکا دقیقا همان طعم ژاپنی را ارائه کرده باشد.

بیش از یک سال است شرکت پپسی با راه‌اندازی خطی جدید در تولید محصولات خود تنوع ایجاد کرده است. هرچند در تبلیغات بر این که طعم پپسی‌های جدید همان طعم محبوب قدیمی است و تنها کمی آب میوه به آن افزوده شده تاکید می‌شود.

لیمو، توت و انبه، چند طعم میوه‌ای جدید این شرکت هستند و به نظر می‌رسد آناناس به افزوده‌ای فوق‌العاده در این خط تولید تبدیل خواهد شد.

انبه، لیمو و توت طعم‌های میوه‌ای پپسی کولا

خط تولید جدید پپسی منحصر به طعم‌های میوه‌ای نیست؛ در پایان سال گذشته میلادی (دسامبر) پپسی قهوه به بازار معرفی شد که دو برابر پپسی‌های معمولی کافئین دارد.

طعم غنی قهوه در ترکیب با طعم قدیمی کولا نتیجه‌ای خارق‌العاده ایجاد کرده که به دو صورت وانیلی و ساده عرضه می‌شود.

به کاربردن خلاقیت در عرضه محصولات اصیل و قدیمی ریسک خود را دارد؛‌ به همین دلیل شرکت‌های بزرگ بعد از مطالعات فراوان، به صورت محدود و در مناطق خاصی محصولات جدید خود را عرضه می‌کنند.

کد خبر 526141
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهرشاد IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    0 1
    خسته نباشید،، واقعا مالیدی با این خبرت، اینجا ایران است بجای خون در رگ مردمانش غیرت فوران میکند شما کورید که سرخی چهره مردمانش را نمی بینید که غیرتشان بجوش آمده، با این اراجیف نمیتوانید ایرانی را بی غیرت کنید، این سرزمین مردمانش با همه ی دنیا فرق دارن، اینا بجای خون غیرت دارن