رئیس کمیته انضباطی می گوید نمی تواند نام افرادی که قرار است در پرونده دیدار استقلال و فولادخوزستان به این کیمته فراخوانده شوند را رسانه ای کند.

مجیدی

به گزارش همشهری آنلاین،   حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفت وگو با خبرنگاران  در مورد سوالی در رابطه با پرونده های پرحاشیه این روزها و به خصوص دیدار جنجالی استقلال و فولادخوزستان گفت: در مورد بازی استقلال و فولادخوزستان فقط می توانم بگویم که گزارش ها واصل شده و به امید خدا در جلسه ای با حضور تمام اعضا باشد، تصمیم می گیریم که دفاعیه ارسال شود یا جلسه حضورش باشد. اگر جلسه حضوری لازم باشد، افرادی که با این پرونده مرتبط هستند را احضار می کنیم.

این مقام مسئول در مورد حواشی ایجاد شده و نقش کمیته انضباطی در کم کردن این حواشی اضافه کرد: کمیته انضباطی هر بازی رسیدگی خودش را دارد اگر گزارش داده باشند. ما حتی در مورد بازی ها ناظر ویژه انضباطی هم معرفی می کنیم. یک سری تصمیمات تکمیلی خواهیم داشت. ما از حداکثر پتانسلیمان استفاده خواهیم کرد.

حسن زاده از پاسخ به اینکه چه کسانی به کمیته انضباطی فراخوانده خواهند شد، امتناع کرد.

رئیس کمیته انضباطی در مورد توضیحات سیدعلی که گفته من ویلایی ندارم که به فرهاد مجیدی بدهم گفت: اجازه این ها را افشا نکنیم.

وی در رابطه با استقلال کمیته انضباطی در اساسنامه جدید بیان کرد: ما همیشه استقلال داشته ایم و خواهیم داشت.


حسن زاده در مورد مخالفان شروع لیگ و رسیدگی به پرونده های بازیکنان و سایر عوامل که در این زمینه موضع گیری کرده اند، گفت: بله پرونده داریم. دفاعیه ارسال شده و در شرف تصمیم گیری است. برخی بازیکنان که موضوع گیری کرده اند، برایشان ابلاغیه فرستادیم و منتظر دفاعیه آنها برای تصمیم گیری هستیم.

کد خبر 526006

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha