این برای اولین بار نیست که یک سرمربی لیگ برتری ادعاهایی مشخص در خصوص ‌داوری یکی از بازیهای لیگ برتر مطرح می‌کند.

مجيدي

به گزارش همشهری آنلاین، فرهاد مجیدی در دیدار برابر فولاد خوزستان به دلیل آنچه اعتراض به تصمیمات داور تصور می‌شد اخراج شد. اخراجی که حواشی بسیاری را به دنبال داشت و مجیدی یک روز بعد از پایان بازی برابر فولاد در اینستاگرام خود اتهاماتی را متوجه  داور و یکی دو چهره فوتبالی مطرح کرد. اما با این همه گویا سیدعلی داور این بازی گزارش مفصلی را علیه اتهامات مطرح شده علیه خود از سوی مجیدی به فدراسیون فوتبال ارائه کرده که می‌تواند برای سرمربی آبی‌ها گران تمام شود.

مجیدی در مدت حضورش روی نیمکت استقلال بارها اظهاراتی را علیه برخی افراد در صفحه شخصی خود عنوان کرده و سریعا مجبور به حذف آنها شده است اما اتهاماتی که او این بار متوجه داور دیدار برابر فولاد دانسته از سوی سیدعلی گزارش شده است تا او احتمالا با حضور در کمیته انضباطی پاسخگو باشد. اتهاماتی که این بار امکان پاک کردن آنها از گزارش مکتوب سیدعلی به کمیته انضباطی نیست.

طبق آنچه که خبرگزاری فارس گزارش داده مجیدی بعد از اخراج علی کریمی  خطاب به داور مسابقه با بیان این جمله موجبات خشم داور مسابقه شده و سیدعلی هم او را با کارت مستقیم قرمز از بازی اخراج کرده است. سرمربی استقلال  خطاب به مهدی سیدعلی گفته: « من ویلا ندارم که در اختیارت بگذارم»

مجیدی تنها یک روز بعد از  اخراج خود در دیدار برابر فولاد اشاره‌ای کوتاه به ماجرای ویلای مورد نظرش داشت. او در فهرستی که به عنوان کدهای خود  در خصوص داوری به زعم خود مغرضانه برابر فولاد داشت در صدر فهرست از «ویلای امیردشت»

نام برده بود. ویلایی که احتمالا مجیدی مدعی است در اختیار سیدعلی قرار داده شده است.

این در حالی است که مدیران باشگاه استقلال مدعی هستند که شب قبل از بازی برابر فولاد خوزستان از سوی برخی افراد ناشناس پیامک‌های به فرهاد مجیدی ارسال شده است که از سرمربی استقلال خواسته بودند در بازی مقابل فولاد مراقب باشد.

در پرونده داوری دیدار استقلال و فولاد اگر مجیدی نتواند ادعاهای خود را به اثبات برساند شاید سرمربی استقلال بامحرومیت بلندمدت‌تری روبه‌رو شود.

 این برای اولین بار نیست که یک سرمربی لیگ برتری ادعاهایی  مشخص در خصوص ‌داوری یکی از بازیهای لیگ برتر مطرح می‌کند. سالها پیش و بعد از جنجال داوری پرسپولیس و سپاهان در اصفهان علی دایی از « غش کردن داور به سمت سپاهان گفت» ماجرایی که جنجالی‌ترین اتفاق لیگ سیزدهم را رقم زد. بعد از این ماجراها ادعاهای علی دایی در خصوص داوری آن دیدار اثبات شد که منجر به محرومیت تیم داوری آن دیدار و البته یکی دو چهره فوتبالی از جمله دستیار خود علی دایی در پرسپولیس شد. 

بااین همه باید دید ماجرای پرونده جنجالی دیدار استقلال و فولاد به کجا خواهد انجامید. آیا ماجرای رای جنجالی دیگری در راه است یا این پرونده درس بزرگی برای مجیدی خواهد بود تا کمی در خصوص شنیده ها و گفته‌هایش تامل بیشتری کند.

کد خبر 525936

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha