سخنگوی وزارت امور خارجه در توییتی ضمن انتشار تصویر شهدای هفتم تیر، آمریکا و اروپا را حامی جنایات منافقین خواند که دستشان به خون قربانیان این فرقه تروریستی آلوده است.

توییت موسوی

به گزارش همشهری آنلاین، سید عباس موسوی  در توئیتی با انتشار تصاویر شهداری انفجار تروریستی دفتر حزب جمهوری اسلامی در ۷ تیر ۱۳۶۰ نوشت:

«۳۹ سال پیش در چنین روزی آیت الله بهشتی رئیس دیوان عالی کشور و ۷۲ تن از چهره‌های بلندپایه به وسیله فرقه تروریستی تحت حمایت آمریکا و صدام منافقین (مجاهدین خلق) ترور شدند. منافقین از آن زمان در حمایت آمریکا و اروپا باقی مانده و مجال یافتند تا بیش از ۱۰ هزار ایرانی را به نحوه وحشتناکی کشته و معلول کنند.
خون آنان بر دستان حامیان منافقین تروریست است.»

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه پیشتر و در واکنش به انتشار گزارش سالانه کشوری تروریسم از سوی آمریکا تاکید کرد که ایرانیان هم قربانی و هم قهرمان مبارزه با تروریست‌هایی هستند که از سوی آمریکایی‌ها ایجاد و حمایت شده‌اند.

به گزارش پنجشنبه شب (۵ تیر) وزارت امور خارجه، موسوی در واکنش به انتشار این گزارش افزود: جمهوری اسلامی ایران گزارش سالانه کشوری تروریسم آمریکا را بدلیل فرافکنی آشکار، بی‌صداقتی محض و معیارهای دوگانه این رژیم در مبارزه با تروریسم کاملاً مردود و محکوم می‌داند.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رژیم ایالات متحده آمریکا به عنوان بزرگترین حامی تروریسم دولتی و حامی اصلی رژیم متجاوز و اشغالگر صهیونیستی در جایگاهی نیست که داعیه مقابله با تروریسم و قضاوت در این زمینه را داشته باشد.
دکتر سیّد محمد بهشتی هفتم تیر ۱۳۶۰ خورشیدی در دفتر حزب جمهوری اسلامی همراه با شماری از یاران و همفکرانش بر اثر انفجار بمب به شهادت رسید.

 
 
 

کد خبر 526004

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha