حسین محمودی، رئیس سابق هیات جودو و جوجیتسوی خراسان رضوی و پیشکسوت این رشته ورزشی درگذشت.

حسین محمودی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  رئیس روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی شنبه هفتم تیرماه گفت: مرحوم محمودی در رشته جودو و کاراته از استادان باسابقه استان بود، همچنین به عنوان یک مربی مطرح این رشته شاگردان بسیاری را پرورش داد. آن مرحوم همچنین مسوولیت‌های مختلفی را در دوره حیات خود برعهده داشت و بعد از ۶۰ سال، شب گذشته بر اثر بیماری کرونا درگذشت.

سروش پورآزاد افزود: مرحوم محمودی مسئولیت حراست اداره‌کل تربیت بدنی استان خراسان رضوی در سال ۱۳۷۰ و مسئولیت ورزش‌های رزمی موسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی را در سال ۱۳۸۰ عهده‌دار بود.

وی ادامه داد: ریاست هیات کاراته استان در سال ۱۳۸۶، ریاست هیات جودوی استان تا سال ۱۳۹۷ و همچنین ریاست کمیته امور استان‌های فدراسیون جودوی کشور از اردیبهشت پارسال نیز از دیگر مسئولیت‌هایی بود که این داور بین‌المللی جودو در کارنامه ورزشی خود ثبت کرد.

بر اساس اعلام رسمی تاکنون ۲۱۷ هزار و ۷۲۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و شمار جان باختگان کرونا در کشور به ۱۰ هزار و ۲۳۹ تن رسیده است.

"پاندمی کرونا" تاکنون در سطح جهان نه میلیون و ۸۲۵هزار و ۴۱۶نفر را بیمار کرده و جان ۴۹۴هزار و ۳۸۲ نفر را در ۲۳۰ کشور گرفته است. پنج میلیون و ۳۰۴ هزار و ۳۶۲ نفر از افراد مبتلا به کرونا در سطح جهان تاکنون درمان شده‌اند.

در این میان آمریکا با دو میلیون و ۵۳۶ هزار و ۷۴۳ بیمار کرونا و ۱۲۷ هزار و ۲۱۵ قربانی بیشترین آمار را به خود اختصاص داده و پس از آن به ترتیب کشوهای برزیل، روسیه، هند و انگلستان قرار گرفته‌اند.

کد خبر 525781

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha