مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
۰ نفر

۲ زمین چمن مصنوعی فوتبال با حضور سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولان پنج‌شنبه پنجم تیر با ۱۰ میلیارد ریال از محل بودجه شهرداری در محله مظفریه و کیش خیرآباد بافق افتتاح شد.

افتتاح ۲ زمین چمن مصنوعی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، به گفته شهردار بافق استان یزد عملیات اجرایی این ۲ پروژه شامل زیرسازی، نصب سنگ جدول، بتن‌ریزی، تهیه و نصب چمن‌مصنوعی و فنس کشی است.

سیدعلی نوروززاده مجموع وسعت این زمین‌ها را ۲ هزار مترمربع ذکر کرد و افزود: این پروژه‌ها با رعایت  استانداردهای لازم ورزشی ساخته شد، امید است برای سلامتی جسم و روح شهروندان بتوان از آن بیشتر استفاده کرد.

وی تصریح کرد: تبدیل و بازآفرینی فضاهای خاکی به زمین چمن مصنوعی در راستای توسعه فضاهای ورزشی است، شهرداری طبق برنامه‌ریزی انجام شده، چهار زمین چمن مصنوعی را در نقاط مختلف شهر در حال ساخت دارد که قبل از پایان امسال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

نوروززاده ابراز امیدواری کرد: این اقدامات، شهر بافق را گامی دیگر به‌سوی استانداردهای ملی در ورزش همگانی نزدیک‌تر کند.

شهردار بافق هدف از اجرای این پروژه‌ها را دسترسی آسان به مکان مناسب ورزشی و توسعه فرهنگ ورزش در بین جوانان و نوجوانان دانست و خاطرنشان کرد: نگاه ویژه به مسائل فرهنگی و ورزشی می‌تواند به افزایش ورزش‌های همگانی، غنی‌سازی اوقات فراغت، افزایش نشاط و سرگرمی، علاقه‌مندی قشر جوان به ورزش و بهسازی میدان‌های ورزشی در محلات مختلف شهر کمک کند.

۳۶ هیات ورزشی در شهرستان بافق وجود دارد که ۲۰ هیات فعال و بقیه نیمه فعال یا از فعالیت کمتری برخوردار است.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.

کد خبر 525360

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha