پنجشنبه ۵ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷
۰ نفر

تیم فوتبال لیورپول در آنفیلد آتش بازی به راه انداخت و کریستال پالاس را با چهار گل شکست داد.

لیورپول

به گزارش همشهری آنلاین، با حضور مجدد محمد صلاح ستاره مصری لیورپول ماشین گلزنی این تیم باردیگر به کار افتاد. شاگردان کلوپ در نیمه اول بازی بدون نقصی را به نمایش گذاشتند که حاصل آن دو گل بود. در دقیقه ۲۳ الکساندر آرنولد یک ضربه ایستگاهی را از پشت محوطه جریمه حریف با شلیک کات دار پای راست به  زیبایی درون دروازه حریف جای داد. در دقیقه ۴۴ پاس عمقی فابینیو برزیلی  در قلب دفاع کریستال پالاس به صلاح رسید و او با کنترل سینه و ضربه پای چپ نتیجه را دوبر صفر کرد.

گل اول لیورپول توسط آرنولد این گونه به تور دروازه بوسه زد

در نیمه دوم از  روند هجومی لیورپل کاسته نشد این تیم به دو گل دیگر رسید. فابینیوهافبک تکنیکی میزبان در دقیقه ۵۵ با شلیک محکم پای راست از فاصله ۳۰ متری دروازه تیم میهمان را بازکرد. سادیو مانه در دقیقه ۶۹ روی پاس محمد صلاح صاحب موقعیت گلزنی شد تا برای چهارمین بار دروازه کریستال پالاس باز شود.

لحظه به ثمر رسیدن گل محمد صلاح مقابل کریستال پالاس

لیورپول یا این پیروزی یک گام دیگر به قهرمانی این فصل نزدیکتر شد. در حال حاضر این تیم با ۸۶ امتیاز همچنان در صدر جدول قراردارد.

شلیک زیبای فابینیوهافبک برزیلی لیورپول گل سوم میزبان را رقم زد

در سایر بازی های هفته سی و یکم منچستر با سه گل از سد شفیلد یونایتد گذشت. آنتونی مارسیال در این بازی ستاره بود و هر سه گل تیمش را دردقایق ۷، ۴۴، ۷۴ به ثمررساند. اورتون با یک گل از سد نوریچ عبور کرد. آستون ویلا ونیوکاسل تن به تساوی یک بریک دادند.

ولورهمپتون نیز با یک گل برابر بورنموث به برتری رسید.

کد خبر 525259

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha