مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
۰ نفر

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: ۳۱ ایستگاه ورزش عمومی در این شهر فعالیت خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا از سرگرفتند.

ورزش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حمید کربلایی‌حسنی سه‌شنبه ۳ تیر افزود: با شیوع ویروس کرونا، فعالیت ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در این ایستگاه‌ها ممنوع شد و بر اساس مصوبه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی فعالیت این ایستگاه‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی آغاز شده است.

وی بیان کرد: انتظار است مردم در کنار ورزش برای سلامت و نشاط خود، تمام موارد لازم دستورالعمل‌های بهداشتی را برای مقابله با ویروس کرونا رعایت کنند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک ادامه داد: نظارت بر ایستگاه‌های ورزشی در پارک‌ها و بوستان‌های اراک با جدیت دنبال می‌شود و در این راستا روزانه پنج ناظر در صبح و عصر فعالیت مربیان را رصد می‌کنند.

کربلایی‌حسنی اظهار کرد: آموزش و نکات لازم در خصوص مقابله با ویروس کرونا نیز به مربیان در ایستگاه‌های ورزشی ارایه شده و در صورت هرگونه بی‌توجهی و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، فعالیت ورزشی در ایستگاه متخلف ممنوع می‌شود.

وی عنوان کرد: ورزش در ایستگاه‌های ورزشی برای زنان و مردان به صورت آمادگی جسمانی است و از هیچ وسیله ورزشی استفاده نمی‌شود.

کد خبر 524734

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha