معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از معرفی ۴ هزار واحد مشمول دریافت تسهیلات کرونایی به بانک‌ها خبر داد و گفت: ۵۹۳۶ کارگر همدانی که مشمول دریافت تسهیلات کرونایی بودند، به بانک‌ها معرفی شدند.

تسهیلات

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، مصطفی قربان‌فر بیان کرد: ثبت‌نام متقاضیان دریافت تسهیلات کرونا در استان انجام‌شده است، تاکنون ۴ هزار کارگاه با ۵۹۳۶ کارگر برای دریافت ۵۵ میلیارد تومان تسهیلات به بانک‌های عامل استان معرفی شدند.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان اظهار کرد: ۱۴ رسته شغلی آسیب‌دیده از کرونا در استان شناسایی‌شده است، در استان همدان ۳۳ هزار کارگاه مشمول دریافت تسهیلات کرونا هستند که اعتبار استان در این زمینه ۸۰۰ میلیارد تومان است.

قربان‌فر تصریح کرد: ثبت‌نام در حال افزایش است، قرار بود تا پایان خردادماه فرآیند ثبت‌نام از مشاغل آسیب‌دیده از کرونا صورت بگیرد اما هنوز سامانه کارا باز است و واحدهای مشمول دریافت تسهیلات می‌توانند در این سامانه ثبت‌نام کنند.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان افزود: تسهیلاتی به مبلغ شش میلیون تومان برای رانندگان مسافری خویش‌فرما، ۱۲ میلیون تومان برای بنگاه‌های آسیب‌دیده از کرونا به ازای هر فرد و ۱۶ میلیون تومان هم برای بنگاه‌های آسیب‌دیده که به دستور ستاد ملی کرونا تعطیل‌شده‌اند، در نظر گرفته‌شده است.

وی گفت: ۱۵ بانک و ۱۳ دستگاه اجرایی در پرداخت تسهیلات کرونا مشارکت دارند، کارگران ساختمانی به علت اینکه از کرونا متأثر نبوده‌اند، مشمول دریافت این تسهیلات نیستند.

کد خبر 524362

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha