استاندار البرز از تزریق هزارمیلیارد تومان به قطعه دوم آزادراه تهران-شمال خبر داد و گفت: این مهم تا دو هفته دیگر (اواسط تیرماه) عملیاتی می‌شود.

بازدید از آزادراه تهران شمال

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، عزیزالله شهبازی دوشنبه ۲ تیر در جریان بازدید از لاین جنوبی تونل البرز در قطعه دوم آزادراه تهران - شمال که با رؤسای سازمان برنامه‌وبودجه کشور، بنیاد مستضعفان و حضور وزیر راه همراه بود، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دولت تلاش می‌کند پروژه آزادراه تهران - شمال که پروژه‌ای ملی است را به سرانجام برسد.

استاندار البرز بیان کرد: قطعه اول آزادراه تهران - شمال در نیمه دوم سال گذشته افتتاح شد، با افتتاح این قطعه فاصله زمانی تهران تا استان‌های شمالی بیش از دو ساعت کاهش‌یافته است.

وی گفت: طول قطعه دوم آزادراه تهران - شمال حدود ۲۲ کیلومتر است، افزود: بیش از ۱۶ کیلومتر از این قطعه تونل و باقی آن پل است.

شهبازی با این توضیح که بزرگ‌ترین تونل کشور به طول شش هزار و ۴۰۰ متر در قطعه دوم آزادراه کارشده است، افزود: در این تونل اکنون بیش از ۶۰ درصد لاینینگ و کارهای داخلی آن به سرانجام رسیده است.

استاندار البرز با تأکید بر اینکه تمام تلاش دولت و بنیاد مستضعفان این است که قطعه دوم تا اردیبهشت سال آینده زیر بار ترافیک برود، گفت: قطعه دوم دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که سازمان برنامه‌وبودجه متعهد شده ۵۰ درصد این اعتبار را تا دو هفته دیگر به‌حساب پیمانکار واریز کند، در این مورد تخصیص اعتبار هزار میلیارد تومانی نیز سهم بنیاد مستضعفان است.

کد خبر 524298

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha