رئیس پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی از درخواست این پلیس برای اعزام تیم پلیسی به رومانی برای تحقیق در مورد مرگ غلامرضا منصوری، قاضیِ فراری خبر داد.

جسد قاضی منصوری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار هادی شیرزاد اظهار داشت: پلیس بین‌الملل ایران با ارسال نامه ای به پلیس اینترپل رومانی ضمن درخواست جسد متوفی، درخواست کرده تا اطلاعات تکمیلی در خصوص وقوع این حادثه را ارائه دهند.

وی تصریح کرد: همچنین به منظور بررسی وضعیت صحنه حادثه و علت دقیق آن، تیمی از پلیس ایران تشکیل شده که در صورت پاسخ مثبت از سوی کشور رومانی، به آن کشور اعزام خواهند شد.

غلامرضا منصوری، متهم ردیف نهم پرونده اکبر طبری (معاون پیشین قوه قضاییه) و ٢١ متهم دیگر است که به دریافت ۵۰۰ هزار یورو رشوه متهم شده بود و پس از دستگیری طبری، از کشور متواری شد. مسئولان دستگاه قضا ابتدا گمان کردند که این قاضی متهم به کشور آلمان گریخته اما پس از انجام تحقیقات بیشتر روشن شد که وی به رومانی فرار کرده است. وی با درخواست جمهوری اسلامی ایران، روز ۲۴ خرداد توسط اینترپل رومانی دستگیر و قرار شد به محض برقرار شدن پروازهای رومانی که در شرایط کرونا تعطیل شده بود، به کشور بازگردانده شود. یک هفته از این ماجرا نگذشته بود که جسد این متهم بیرون هتلی در بخارست، پایتخت رومانی پیدا شد. گفته می‌شود او از پنجره اتاقی در هتل به خیابان پرت شده یا خود را پرت کرده است. هنوز مشخص نشده که مرگ قاضی منصوری بر اثر خودکشی رخ داده یا قتل.

کد خبر 523467

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha