غلامرضا منصوری که برخلاف روایت‌های رسانه‌ای نه یک قاضی عالیرتبه که یک مقام قضایی فراری بود، روز گذشته در هتلی در شهر بخارست رومانی به شکلی عجیب جان خود را از دست داد و کشته شد.

غلامرضا منصوری

به گزارش همشهری آنلاین، پایگاه خبری والاهیا در رومانی که نخستین خبر از مرگ غلامرضا منصوری را منتشر کرد، شب گذشته در همان خبر یک روایت تکمیلی آورد با حزئیاتی چون نام هتل محل اقامت قاضی فراری، شیوه مرگ و البته احتمال ثبت شدن تمام لحظه‌های این ماجرا در دوربین‌های هتل.

بر اساس آنچه در خبر والاهیا آمده، قاضی منصوری نه از پنجره هتل دوک بخارست، بلکه از بالای پله‌ها درون لابی پرت شده و همان لحظه اول جان خود را از دست داده است. از آنجا که تمام ماجرا داخل هتل رخ داده، دوربین‌های مداربسته لحظه لحظه اتفاق را ثبت کرده‌اند و چند نفر هم شاهد افتادن قاضی فراری بوده‌اند. پیش‌تر در تمام خبرها آمده بود قاضی منصوری از پنجره به بیرون پرت شده و جنازه‌اش در خیابان کنار هتل دوک بخارست پیدا شده است.

کارکنان هتل نخستین کسانی بودند که صحنه را دیدند و بلافاصله با شماره ۱۱۲ فوریت‌های پلیسی رومانی تماس گرفتند. حتی ممکن است در دوربین گوشی‌های مسافران و کارکنان هتل هم لحظه افتادن و مرگ منصوری ثبت شده باشد. او قاضی بازنشسته اجرائیات بخش لواسانات، بازپرس شعبه ۹ دادسرای کارکنان دولت و قاضی دادسرای فرهنگ و رسانه بود و از این رو نمی‌توان منصوری را یک مقام ارشد قضایی دانست؛ عنوانی که برخی رسانه‌های داخلی و خارجی در روزهای اخیر آن را به قاضی فراری نسبت داده‌اند.

کد خبر 523407

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    0 0
    این آقا با پای خودش می رفت سر رشوه گرفتن بحث می کرد. پانصد هزار یورو بهش دادند می گفت کمه. اگر بگردند تو این دادگستری شايد باز هم مثل این آقا پیدا بشه
    • ا IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
      0 0
      این قاضی که از دست در رفت بقیه ی قضات فساد را دستگیر کنید بزارید مردم مظلوم عدل را حس کنند . بهشت را میتوان در این دنیا ساخت تا اون دنیا هم بهشت رو ببینیم .