شهرداری خرمشهر تدفین متوفیان را به خانواده آنها می‌سپارد! در پی این سهل انگاری فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر از دستور استاندار خوزستان برای برخورد جدی و قاطعانه با شهردار خرمشهر و عوامل دخیل در تدفین بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی و سپردن این امر به خانواده متوفیان خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از صداو سیما،‌ فرماندار ویژه خرمشهر  گفت: هیچ هزینه ای از خانواده متوفیان بر اثر کرونا دریافت نخواهد شد.

محمد حیدری ادامه داد: پیرو دستور اکید استاندار خوزستان نسبت به دلجویی از خانواده متوفایی که امر خاکسپاری عزیز از دست رفته شان به خودشان سپرده شده بود، دستور برخورد جدی و قاطعانه ای توسط بنده با شهردار خرمشهر و عوامل دخیل در تدفین بدون رعایت نکات بهداشتی و سپردن این امر به خانواده متوفیان انجام شد.

همچنین مقرر شد تا زمان تصمیم گیری های بیشتر حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر با حضور شهردار، هیچگونه هزینه ای از خانواده های محترم متوفیان توسط شهرداری اخذ نگردد و در صورت اخذ هر هزینه ای که خدماتی در مقابل آن انجام نشده است شهرداری مکلف به بازگشت هزینه هاست.

کد خبر 523089

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    0 0
    همه جا اینطوریه الان برید ایرانشهز از شهرهای سیستان بلوچستان که امروز اسم این شهر را در وضعیت قرمز اعلام کردن وضع همینطوره. شهرداری زیر بار نمیره و مراسم هم که ماشالا. کلا کرونا دیگه شده فقط امار پروتکل هم الکیه