همشهری آنلاین: وزیر نفت طی حکمی سید محمد علی خطیبی طباطبایی را به جای حسین کاظم‌پور اردبیلی به عنوان نماینده ایران در هیات عامل اوپک منصوب کرد.

به گزارش شانا، در حکم غلامحسین نوذری به سید محمد علی خطیبی آمده است: با توجه به تعهد و تجارب جنابعالی در مسائل مربوط به اوپک و بازار بین‌المللی نفت، از تاریخ صدور این حکم به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در هیات عامل اوپک منصوب می‌شوید.

با عنایت به اهمیت سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در عرصه سیاست و اقتصاد دنیا، لزوم ایفای نقش متناسب با جایگاه ایران در عرصه انرژی جهانی، حضور پویا و فعال تر در این سازمان از اهم برنامه‌های جنابعالی است. امید است با توکل به خداوند متعال با بهره‌گیری از همکاران متعهد و مجرب در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

همچنین وزیر نفت در حکم جداگانه‌ای از زحمات حسین کاظم پور اردبیلی، نماینده اسبق ایران در هیئت عامل اوپک قدردانی کرده است. متن این حکم به این شرح است: بدینوسیله از خدمات ارزنده و تلاش های پیگیر جنابعالی در طول مدت خدمت در وزارت نفت در مسئولت‌های مختلف صمیمانه قدردانی به عمل می‌آید. امید است در سایه توجهات خداوند متعال در ادامه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشید.

کد خبر 52294

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز