فرمانده مرزبانی استان از ناکامی قاچاقچیان در درگیری با مرزبانان و کشف بیش از یک تن و ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان خبر داد.

درگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سردار محمد ملاشاهی اظهار کرد: در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی اسفندک سراوان مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی محل اختفای قاچاقچیان و محموله موادمخدر و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله به عمق کشور مشخص گردید و مرزداران در غالب چندین تیم پوششی و عملیاتی منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

وی عنوان کرد: در این عملیات هدفمند سوداگران مرگ که در مقابل تاکتیک‌های عملیاتی مرزداران توان مقابله نداشتند از محل متواری شدند و مرزداران موفق شدند در پاکسازی منطقه مقدار ۹۸۱ کیلو و ۲۷۰ گرم انواع موادمخدر شامل ۹۴۲ کیلوگرم تریاک و ۳۹ کیلو و ۲۷۰ گرم کراک که به طرز ماهرانه‌ای در یک منزل مسکونی مخفی شده بود را کشف کنند.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار ملاشاهی به یک عملیات موفقیت‌آمیز دیگر توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان نیز اشاره کرد و افزود: در عملیاتی جداگانه که با درگیری و تبادل سنگین آتش بین مأموران و قاچاقچیان در منطقه مرزی اسفندک همراه بود توانستند مقدار ۱۲۰ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

وی ضمن تقدیر از زحمات و مجاهدت‌های مرزداران استان به خصوص فرمانده و کارکنان هنگ مرزی سراوان که در این عملیات‌های شجاعانه و هوشمندانه عمل کردند، بیان کرد: مجموعه مرزبانی با اشراف اطلاعاتی و حضور خود در تمام نقاط مرزی استان اجازه نمی‌دهد قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه ای از استان احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد مرزبانی و دستگاه قضائی با آنان قاطع و قانونی خواهد بود.

کد خبر 522066

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha