جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۴ نفر از اعضای یک باند زورگیری و سرقت به عنف تلفن همراه با ۱۱ فقره سرقت در زاهدان خبر داد.

دستگیری سارق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار احمد طاهری گفت: در پی وقوع چند فقره زورگیری و سرقت به عنف گوشی تلفن همراه و وجه نقد از شهروندان با شیوه و شگردهایی مشابه در معابر خلوت شهرستان زاهدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران واحدهای انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با جمع آوری سرنخ‌های موجود مشخصاتی کلی از سارقان به دست آمد و مشخص شد اعضای این باند سرقت متشکل از ۴ جوان ناشناس با صورت‌هایی پوشیده به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت در ساعات پایانی شب، با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری و سرقت به عنف گوشی تلفن همراه و وجوه نقد عابران پیاده در معابر خلوت شهر زاهدان می‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به منظور دستگیری سارقان و پیشگیری از سرقت‌های مشابه، واحدهای گشتی هدفمندی در سطح شهر زاهدان راه اندازی شد.

سردار طاهری بیان کرد: تلاش پلیس برای دستگیری اعضای این باند ادامه داشت تا اینکه یکی از واحدهای گشت انتظامی کلانتری ۱۹ شهرستان زاهدان، سارقان را که در یکی از محله‌های خلوت شهر، در حال زورگیری از یک شهروند بودند مشاهده و آن‌ها را در اقدامی سریع و غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی به کشف ۴ تیغه سلاح سرد در بازرسی بدنی از متهمان اشاره کرد و گفت: این ۴ سارق زورگیر که چیزی برای کتمان نداشتند، پس از انتقال به پلیس آگاهی به فعالیت بزهکارانه خود معترف و در بازجویی‌های تکمیلی به ۱۱ فقره زورگیری و سرقت به عنف وجه نقد و تلفن همراه از شهروندان در سطح شهرستان زاهدان اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار طاهری از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدارهای پلیسی از تردد در در نقاط خلوت و حاشیه‌ای شهر به خصوص در ساعت پایانی شب خودداری و در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 521895

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha