مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۰۵:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مراسم بزرگداشت نوزدهمین سالگرد ارتحال امام (ره) با توزیع 40 هزار نقشه راهنمای ترافیکی همراه خواهد بود.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: برای سهولت تردد زائران حرم مطهر امام (ره)40 هزار نقشه راهنمای ترافیکی در اختیار زائران شهرستان ها قرار خواهد گرفت.

ابراهیم مداحی با اشاره به فعالیت‌های سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در مراسم بزرگداشت نوزدهمین سالگرد ارتحال امام (ره) گفت: در جلسه‌ای که در تاریخ 9 اردیبهشت با کمیته حمل و نقل و ترافیک در دفتر مهندس آقایی مدیر کل هماهنگی ترافیک در خصوص مسائل مربوط به بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) داشتیم‌، مقرر شد که راهنمایی و رانندگی تعداد تابلوی بنری سال گذشته را بر اساس کتابچه‌ای که در اختیار سازمان ترافیک قرار گرفته بررسی کند و موارد کمبود را تهیه و در موعد مقرر با هماهنگی راهنمایی نصب شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، وی با بیان اینکه تعداد 12 بالن برای راهنمائی زائرین به پارکینگ‌های استان‌ها و اورژانس شهرداری در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد، خط‌کشی بزرگراه‌ها، معابر آزاد راهی و معابر شریانی و فرعی و جمع و پخش کننده‌ها توسط مناطق تحت نظارت سازمان حمل و نقل و ترافیک انجام شود.

مداحی تاکید کرد: از تاریخ 15 اردیبهشت شهرداری منطقه 19 اجازه هیچگونه حفاری در محدوده حرم و خیابان‌های اطراف نداده است و موارد حفاری اضطراری از طریق منطقه با راهنمایی و رانندگی و ستاد شهرداری هماهنگ خواهد شد و حداکثر تا تاریخ 10 خرداد می‌بایست مرمت و آسفالت شود.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به کاهش سر فاصله قطارهای مترو در این ایام گفت: در روزهای 14 و 15  به ازای هر پنج دقیقه یک قطار اعزام و در صورت تراکم جمعیت از قطارهای فوق‌العاده استفاده خواهد شد.

وی افزود: شروع و پایان سرویس دهی قطارهای مترو از ساعت 5:30 لغایت 22:30 دقیقه برای روزهای عادی و در شب 14 خرداد به صورت تمام وقت از ایستگاه حرم مطهر به ایستگاه شهر ری سرویس دهی خواهیم داشت.

مداحی ادامه داد: طبق توافقات، به دلیل جلوگیری از ازدحام جمعیت در ایستگاه حرم مطهر بسیاری از مسافرین مترو می‌توانند از ایستگاه شهدا استفاده کنند. شرکت واحد نیز می‌تواند در صورت امکان استقرار ایستگاه و تردد اتوبوس نسبت به انتقال این مسافرین اقدام کند.

به گفته وی، برنامه‌ریزی جهت استفاده بیشتر از اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوس‌رانی طبق روال سالهای گذشته که از ساعت 6 صبح از میادین تهران تا پایان مراسم به صورت رفت و برگشت بود، انجام گرفته است.

مداحی خاطر نشان کرد: تاکسیرانی متعهد شده است، نسبت به برقراری سرویس رایگان توسط تاکسی و یا ون از میدان جهاد تا حرم مطهر به صورت رفت و برگشت اقدام کند.

کد خبر 52184

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز