مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت: عملیات اجرایی هفت هزار و ۲۰ واحد مسکونی در مناطق سیل زده گلستان به پایان رسیده است.

مسکن

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، سیدمحمدحسینی در خصوص آخرین آمار عملکرد ستاد بازسازی بنیاد مسکن گلستان اظهار کرد: سیل و طوفان اوایل سال ۹۸، به ۲۲ هزار و ۳۵۲ واحد مسکونی آسیب زد که از این تعداد ۷ هزار و ۷۰۷ واحد نیازمند احداث مجدد و ۱۴ هزار و ۶۴۵ واحد هم تعمیراتی بود.

وی افزود: در سال گذشته عملیات تعمیرات واحدهای آسیب‌دیده به پایان رسید و ساخت‌وساز واحدهای احداثی با قوت ادامه دارد و مقرر شده در پایان خرداد جشن اتمام بازسازی مناطق سیل‌زده برگزار شود.

حسینی تصریح کرد: تاکنون ۲۹ هزار و ۳۰۷ مالک برای اخذ تسهیلات به بانک معرفی شده و ۹۹ درصد آن‌ها موفق به عقد قرارداد شده‌اند.

وی از پرداخت ۲۲۵ میلیارد و ۵۲ میلیون تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان خبرداد و گفت: همچنین ۵۹ هزار و ۵۰۰ تن سیمان رایگان بین سیل‌زدگان توزیع شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان بیان کرد: هم اکنون ۹۹ درصد واحدها پی کنی شده و در هفت هزار و ۵۲۶ واحد، معادل ۹۸ درصد کل واحدها فونداسیون اجرا شده است.

حسینی گفت: هفت هزار و ۴۳۵ واحد معادل ۹۶ درصد واحدها در مرحله اجرای اسکلت و هفت هزار و ۲۷۳ واحد معادل ۹۴ درصد واحدها در مرحله اجرای سقف بوده و عملیات اجرایی هفت هزار و ۲۰ واحد مسکونی هم به پایان رسیده است.

کد خبر 521471
منبع: مهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha