مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت: عملیات عمرانی ۶ هزار و ۴۲۶ واحد مسکونی، معادل ۸۳ درصد واحدهای خسارت دیده، در مناطق سیل زده گلستان به اتمام رسیده است.

مسکن

به گزارش همشهری ‌آنلاین به نقل از مهر، سیدمحمد حسینی در خصوص آمار عملکرد ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان، اظهارکرد: در سیل و طوفان ابتدای سال ۹۸ حدود ۲۲ هزار و ۳۵۲ واحد خسارت دید که از این تعداد هفت هزار و ۷۰۷ واحد نیازمند احداث مجدد بود.

وی از اتمام عملیات تعمیرات همه واحدهای خسارت دیده (۱۴ هزار و ۶۴۵ واحد) خبرداد و افزود: تاکنون ۲۹ هزار و ۲۹۲ مالک برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده و از این تعداد با ۲۹ هزار و ۳۰ نفر قرارداد منعقد شده است.

حسینی ادامه داد: طی این مدت در راستای جبران خسارات ۲۲۵ میلیارد و ۵۲ میلیون تومان کمک بلاعوض به مالکان واحدهای خسارت دیده پرداخت شده است.

وی بیان کرد: ۹۹ درصد واحدهای احداثی پی کنی شده و عملیات فنداسیون در هفت هزار و ۴۶۹ واحد معادل ۹۷ درصد واحدها اجرا شده است.

حسینی از اجرای اسکلت در هفت هزار و ۳۷۰ واحد خبرداد و گفت: ۹۲ درصد واحدها هم در مرحله اجرای سقف هستند و عملیات عمرانی در ۶ هزار و ۴۲۶ واحد معادل ۸۳ درصد واحدها، به اتمام رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان بیان کرد: طی این مدت هم ۵۸ هزار و ۵۰۰ تن سیمان رایگان اهدایی رهبر معظم انقلاب بین سیل‌زدگان استان توزیع شده است.

کد خبر 512380
منبع: مهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha