مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
۰ نفر

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: ۲۸ پرونده برای متخلفان در زمینه گران فروشی برنج در استان به ارزش ۱۴ میلیارد ریال تشکیل شد که ارزش یکی از این پرونده‌ها ۷۵۵ میلیون تومان بود.

برخی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، احمدرضا سمیعی نسب یکشنبه ۲۵ خرداد به طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان اشاره و اظهار کرد: این طرح با مشارکت تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و دیگر دستگاه‌های مسئول اجرا  و در قالب طرح، ۶۲۸ پرونده تخلف به ارزش ۳۷۶ میلیارد ریال در استان قم تشکیل شد.

وی ادامه داد: اولویت‌های نظارت در استان قم در ماه مبارک رمضان در زمینه حبوبات، میوه و تره بار، زولبیا و بامیه و مواد پروتئینی بود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: در استان در زمینه ماکارونی شاهد افزایش ۲۸ درصدی قیمت، در زمینه سیب زمینی شاهد کاهش ۲۳ درصدی قیمت، در زمینه کنجاله سویا شاهد افزایش ۱۹ درصدی قیمت و در زمینه آهن الات شاهد رشد ۱۸ درصد قیمت بودیم.

سمیعی نسب ادامه داد: افزایش قیمت ماکارونی در استان به دلیل افزایش قیمت آرد بود، همچنین قیمت سیب زمینی و گوجه در استان قم نیز به دلیل فراوانی محصولات در بازار کاهش پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: ۵۱۱ مورد بازرسی در بحث برنج در استان قم انجام و ۲۸ پرونده برای متخلفان در زمینه گران فروشی برنج در استان به ارزش ۱۴ میلیارد ریال تشکیل شد که ارزش یکی از این پرونده‌ها ۷۵۵ میلیون تومان بود.

کد خبر 521334

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha