مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
۰ نفر

مدیر بحران استانداری بوشهر گفت: ظهر جمعه ۲۳ خردادماه نخلستان روستای بساتین در شهرستان عسلویه دچار آتش‌سوزی شد و طی حدود ۲ ساعت، توسط نیروهای مردمی و گروه امداد مهار شد

آتش نخلستان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، جهانگیر دهقانی عنوان کرد: آتش مذکور طی حدود ۲ ساعت، توسط نیروهای مردمی و گروه امداد مهار شد که متأسفانه در این حادثه حدود ۶۰ تا ۶۵ اصله نخل دچار سوختگی شدند.

مدیر بحران استانداری بوشهر ادامه داد: بخشی از این آتش‌سوزی‌ها براثر بی‌احتیاطی است و به‌جز حادثه کوه سیاه دشتستان با عاملیت وقوع صاعقه بقیه حوادث عامل انسانی داشته است. در زمین‌های کشاورزی نیز کشاورزان و افراد محلی گاهی علوفه و باقیمانده محصول را آتش می‌زنند که به دلیل عدم کنترل و مدیریت گسترش‌یافته و ممکن است خاموش شدن آن ساعت‌ها طول بکشد.

او با تأکید بر ضرورت مدیریت شرایط خاطرنشان کرد: مردم باید حفاظت و رعایت را مدنظر داشته باشند و موارد ایمنی را با دقت به کار بگیرند تا از وقوع حوادث این‌چنینی جلوگیری شود.

مدیر بحران استانداری بوشهر تصریح کرد: دستگاه‌های متولی پای‌کار هستند، جلسات ستاد مدیریت بحران همه شهرستان‌ها با دستور کار آتش‌سوزی تشکیل‌شده و برخورد لازم با عوامل رخداد آتش‌سوزی‌ها انجام می‌شود.

کد خبر 521072

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha