مدیرحوزه هنری چهارمحال و بختیاری از تبدیل شدن سینما بهمن شهرکرد به یک پردیس سینمایی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.  

سينما

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حجت‌الله شیروانی، مدیرحوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با وجود تعطیلی سینماها، پروژه بازسازی و تجهیز سینما بهمن از اواخر بهمن‌ماه سال ۹۸ کلید خورد و پیش‌بینی می‌شود که این پروژه تا کمتر از ۲ ماه دیگر به اتمام برسد.  

وی تصریح کرد: این سینما تک سالن بود که با تبدیل شدن به پردیس به ۴ سالن مسقف و یک سالن روباز ارتقا پیدا می‌کند.  

مدیر حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: علاوه بر این، این پردیس به سیستم‌های صوتی، تصویری و به‌روزترین تکنولوژی حال حاضر سینمایی کشور مجهز خواهد شد.  

شیروانی بیان کرد: اعتبار بازسازی این سینما از سوی حوزه هنری کشور پرداخت می‌شود، پیش‌بینی می‌شود تا اتمام پروژه حدود ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی این سینما نیاز باشد.  

وی اضافه کرد: اگر مسئولان استانی همکاری لازم را داشته باشند، می‌توانیم در شهرستان‌های استان سینما راه‌اندازی کنیم، به‌علاوه رایزنی‌های وزارت ارشاد استان با مسئولان محلی شهرستان‌ها در این خصوص انجام شده است.  

مدیر حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: هم‌اکنون نیز در فرهنگ‌سراهای برخی از شهرستان‌ها پخش فیلم انجام می‌شود، اگرچه پخش فیلم و فعالیت‌های سینمایی باید با لحاظ ‌کردن استانداردهای خاص خود انجام گیرد.  

کد خبر 520916

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha