چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴
۰ نفر

وزیر آموزش و پرورش گفت: در ۹ ماه گذشته و از ابتدای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ تاکنون، حقوق ماهانه معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، به صورت میانگین بیش از ۲ میلیون تومان افزایش یافته است.

محسن حاجی میرزایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محسن حاجی میرزایی روز چهارشنبه در دیدار با امام جمعه همدان اظهار داشت: بیشترین افزایش حقوق در یک سال گذشته در بین همه کارکنان دولت متعلق به معلمان است.

وی با اشاره به اینکه معلمان در دریافت حقوق خرداد طعم افزایش دستمزد خود را می‌چشند، افزود: ادعا نمی‌کنیم که معلمان بیشتر از سایر کارکنان دولت دستمزد دریافت می‌کنند بلکه تلاش داریم تا مبلغ دریافتی آن‌ها عادلانه‌تر شود. حاجی میرزایی ادامه داد: در رابطه با این افزایش حقوق، دولت با ما همکاری بسیاری کرد، چرا که حفظ منزلت معلم بسیار مورد توجه ما است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اجرای سند تحول بنیادی در آموزش و پرورش تاکید کرد: یکی از مهمترین مطالبات رهبر معظم انقلاب اجرای دقیق و بند به بند همین سند است. حاجی میرزایی گفت: در سال تحصیلی آینده اجرای ۲۵ بسته تحولی برنامه ریزی شده است که هر کدام تحولی روشن و قابل مشاهده را نشان می‌دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه این سند در شورای عالی آموزش و پرورش تصویب شده است، اضافه کرد: مقدمات اجرای این سند انجام شده و در حال اجراست، به طوری که دیگران نمی‌توانند آن را احساس کنند. حاجی میرزایی بیان کرد: در هر دوره تحصیلی اهداف تربیتی و پرورشی مشخص شده و اجرای زیر بناها در حال برنامه‌ریزی است و امسال اجرای سند تحول بنیادی در آموزش و پرورش جهت گیری مناسبی دارد.

کد خبر 520418

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سها. ر IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    2 0
    سلام ... خیلی خوبه که بازنشسته سه ماه پیش رو کلا حذف کردید از منزلت معلم و بهش یه اختلاف دریافتی دو تا سه میلیونی هدیه دادید... خیلی خوشحال باشید... بمونه واسه روز قیامت باقی حساب کتاب معلمهایی مه سی سال زحمت کشیدن و مثلا چهار ماهه بازنشست شدن... همه معلمن و همه منزلت دارن چه شاغل چه بازنشسته...
  • فر هنگی با نشسته IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
    1 0
    آقای حاج میرزائی واقعا افتخار می کنید پس حق بازنشسته کشوری که فقط ۱۵ درصد اضافه گرفتند چی ؟به نظرت ناحقی نیست