وزیر آموزش و پرورش از برقراری فوق‌العاده ویژه در رتبه‌بندی معلمان، در حقوق خرداد آنها خبر داد.

حاجی میرزایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش درباره احکام ترمیم رتبه‌بندی معلمان، اظهار کرد: برقراری فوق‌العاده ویژه در رتبه‌بندی معلمان در حقوق این ماه معلمان اجرا می‌شود.

وی افزود: تمام اقدامات انجام شده است و حقوق خرداد معلمان بر اساس احکام جدید و احتساب فوق‌العاده ویژه، است.

حاجی‌میرزایی درباره مدارس خشت و گلی در کشور گفت: با توجه به اقدامات انجام شده، در حال حاضر هیچ مدرسه خشت و گلی در کشور نداریم.

کد خبر 520048

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    3 0
    وزیرهزار بار یه خبر رو هزار جور تکرار کرد
  • بازنشسته آموزش و پرورش IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    0 0
    بازنشستگان آموزش و پرورش نیز سی سال خدمت کرده اند نیاز به توجه مسولین دارند چرا باید اینجانب که بازنشسته سال ۸۷هستم نصف شاغلین همترازم حقوق دریافت کنم؟
  • qaem IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    0 0
    زحمت کشیدی جناب.برج۱۲برش داشتی حالاباسه چارماه تاخیراون هم کلش کسورات کم میشه بامنت سرجاش گذاشتی ازاین بهتر!
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    0 0
    جناب بابایی روزی شما هم باز نشسته میشی‌!؟
  • یک معلم IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    1 0
    متاسفانه باز هم در این به اصطلاح اجرا ؛ شاهد بی مهری وزارت در خصوص همه پرسنل هستیم. باز هم پرسنل شاغل در مجتمع های آموزشی ورزشی دانش آموزان که یکی از پرکارترین قسمت ها و مسئولیت پذیرترین قسمتهای آموزش و پرورش در طول تمام سال است از این به اصطلاح افزایش محروم ماندند. ( پرسنلی که علارقم فعال بودن در طوا تمام 12 ماه سال نه کارمند اداری محسوب میشوند که شامل افزایشات اداری قرار گیرند و نه آموزشی ) واقعا درد را به که باید گفت.
  • حسن IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    2 0
    شما که با این تیتر درشت و دهن پر کن خبر از پرداخت فوق العاده ویژه معلمان میدین ، وقتی این رتبه بندی رو از معلمان کسر کردن کجا بودین ؟ آیا پرداخت های ویژه دیگر سازمانها رو که چند برابر این مبلغ ( که حق معلمان بوده ) بوده تیتر می کنین ؟ کمی شرف و وجدان هم خوب چیزیه که بعضیا بی نصیب موندن
  • سعید IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    1 0
    شمارا خداجناب وزیر‌آبروی زیردستان خودرانبرید نمیتونم‌به شما بگم همکار‌چون همکار من باید‌مثل من درروستاهای‌ دورافتاده بشاگردوبلوچستان توی کپر وکانکس گرم به بچه های این سرزمین درس داده باشه تا بفهمه حقوق‌ومزایای که حق زیردستش است بدون سروصدا پرداخت کرد .نه همه بفهمن که‌این ماه چقدرحقوق گرفته .حقوق یکسال من برای وزارت به من یه خونه ۵۰متری توی روستا بدید