رئیس اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران گفت: رستوران‌ها ملزم به استفاده از دستکش، ماسک، روپوش، مواد ضدعفونی کننده هستند و باید فاصله‌گذاری اجتماعی را نیز رعایت کنند.

رستورانی در لندن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی‌اصغر میرابراهیمی با بیان این که هر یک ماه تا ۴۵ روز از رستوران‌ها بازدید دوره‌ای انجام می‌دهیم و بهداشت محیط و فردی، موادغذایی، ماشین حمل مواد و نحوه بسته‌بندی و ... مورد بررسی و بازرسی قرار می‌گیرد، گفت: رستوران‌هایی که فعالیت‌شان را آغاز کرده‌اند و در سامانه اعلام‌شده توسط وزارت بهداشت ثبت‌نام و کد رهگیری دریافت کرده‌اند، به هنگام بازدید ماموران بهداشت، آن را ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: اگر شهروندان با رستورانی مواجه شدند که پروتکل‌های بهداشتی در آن رعایت نمی‌شود، می‌توانند واحد متخلف را در سایت اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران گزارش دهند یا با شماره ۶۶۴۰۴۹۹۱ تماس بگیرند.

رئیس اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران تاکید کرد: رستوران‌ها ملزم به استفاده از دستکش، ماسک، روپوش، مواد ضدعفونی‌کننده هستند و باید فاصله اجتماعی را نیز رعایت کنند. همچنین باید وسایل بهداشتی خود را در اختیار مشتریان قرار دهند.

کد خبر 519257

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha