برای ترویج و فرهنگ دینی و مانوس شدن بیشتر مردم به ویژه جوانان با کتاب آسمانی قرآن، فصل جدید برنامه آموزشی و فرهنگی «فرهنگسرای قرآن» متناسب با تغییرات فضای اجتماعی و جامعه به روز و کانون قران در همه فرهنکسراها تشکیل می شود.

فرهنگسرای قرآن

همشهری آنلاین - بهاره خسروی : مدیرجدید فرهنگسرای قرآن با بیان این مطلب و تاکید بربهره مندی از ظرفیت های موجود برای بروز رسانی فعالیت های قرآنی و همچنین افزایش مخاطبان برنامه های فرهنگی و آموزشی این مرکز قرآنی، افزود:« مهمترین نیاز جامعه امروز استفاده از دستورات و توصیه های قرآنی متناسب با نیاز روز است. با این روش کلام این کتاب آسمانی قابل درک و استفاده در زندگی است. همچنین فرصت بیشتری هم برای مانوس شدن با قرآن فراهم می شود. »


به گفته «رحیم خاکی» در فصل جدید برنامه ها اهتمام بیش از پیش به حوزه آموزش به ویژه در فضای رسانه، بررسی آموزش‌های قرآنی در مراکز فرهنگی ـ قرآنی شهر تهران و همچنین راه اندازی میز قرآن و کانون قرآن در تمامی فرهنگسراها در دستور قرار گرفته کار است.
همچنین «خاکی» فضای فرهنگسرای قرآن را مناسب برای راه اندازی استارت آپ ها و نمایشگاه آثار قرآنی ـ مفهومی دانست و تصریح کرد که همه این اقدامات باید متناسب با ذائقه روز مخاطب برنامه ریزی و ارائه شود.


«رحیم خاکی » اخیرا سکان مدیریت فرهنگسرای قرآن را با ارایه برنامه ها و ایده های جدید بدست گرفته است. این مدیر عضویت در  هیئت علمی جهاددانشگاهی، تأسیس و ریاست سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، تأسیس و مدیرعاملی خبرگزاری بین‌المللی قرآن ایکنا، برپایی چندین دوره از جشنواره ملی قرآن دانشجویان و مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان را در کارنامه دارد و پیشتر هم مدیریت مرکز رشد واحدهای فن‌آوری هنرهای قرآنی را برعهده داشت.


 

کد خبر 519102

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha