نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی در نقاط کم برخوردار به‌ویژه محلات مستعد ورزش باید از سوی مسئولان هدف‌گذاری شود.

فوتبال زمین خاکی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، حمیدرضا حاجی بابایی یکشنبه ۱۸ خرداد در جمع متولیان توسعه ورزش محلات همدان اظهار کرد: اقدام‌های خوبی در سال‌های گذشته در ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در شهر و روستاهای بخش مرکزی همدان انجام‌ شده اما با توجه به افزایش شمار ورزشکاران نیاز به فضاهای جدید و استاندارد داریم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ورزش محلات به‌عنوان پشتوانه اصلی ورزش قهرمانی و همگانی باید موردتوجه جدی قرار بگیرد و تأمین زیرساخت‌ها که نیاز اصلی این حوزه است، با حمایت و کمک دستگاه‌های اجرایی مرتبط ازجمله ورزش و شهرداری اجرایی شود.

حاجی بابایی عضویت ورزش محلات در شورای ورزش همگانی استان همدان را مؤثر دانست و گفت: ورزش محلات با انبوه فعالیت‌های متنوع به‌ویژه در توسعه رشته‌های ورزشی در بین اقشار آسیب‌پذیر و کم‌بضاعت، همواره نقش‌آفرین بوده و باید در شورای ورزش همگانی استان عضویت داشته باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امسال پیگیری برای تأمین منابع مالی از اعتبار ملی و استانی برای ایجاد زیرساخت‌های جدید در ورزش شهروندی و محلات با جدیت بیشتری انجام می‌شود، افزود: توسعه ورزش در محلات موردحمایت مجمع نمایندگان استان است.

وی با قدردانی از خادمان توسعه ورزش محلات همدان گفت: رونق ورزش در محلات همدان، توجه به جوانان، تقویت برنامه‌های فرهنگی در کنار ورزش و افزایش جمعیت فعالان ورزشی در همدان قابل‌تقدیر است.

حاجی بابایی پیگیری برای ساخت دهکده محلات همدان را یکی از نیازهای ضروری این شهر دانست و اظهار کرد: انتظار داریم شورا و شهرداری نسبت به رفع موانع موجود پیگیری لازم را داشته باشد و نمایندگان مردم همدان نیز حمایت لازم را خواهند داشت.

وی جذب خانواده‌ها به ورزش را یکی از ضرورت‌های امروز جامعه دانست و افزود: تقویت ورزش محلات، رسیدن به این هدف مهم را به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤال مطرح‌شده پیرامون ایجاد جاده خاکی در مسیر دامنه الوند توسط تله‌کابین گنج‌نامه بیان کرد: بازدیدی از این مسیر داشته‌ام و طبق بررسی انجام‌شده صدها نهال در این منطقه کاشته شده که موردتوجه است اما در کنار نکات مثبت، هرگونه اقدام که تأثیر منفی بر محیط‌زیست باشد نیز باید متوقف شود.

کد خبر 518946

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha