‌فرمانده ناجا گفت: با جوانانی که به عمد و یا سهواً از وسایل تزیینی مختص به گروه‌های شیطانی و فرقه‌های خرافی غربی استفاده می‌کنند، برخورد می‌شود.

اسماعیل احمدی مقدم، در حاشیه سومین همایش تجلیل از مقام اساتید و معلمان و مربیان ناجا در جمع خبرنگاران‌ افزود: برخی از جوانان کشور بدون توجه به شناخت نسبت به برخی از فرقه‌های مبتذل و غیراخلاقی غربی برخی از زیورآلات آنها را استفاده کرده بدون آن‌که از معانی آن با خبر باشند.

وی با اشاره به این مطلب که با هماهنگی با رسانه‌های داخلی سعی داریم تا جوانان را با این موارد آشنا کنیم، گفت: سپس با انجام یک سری عملیات‌  و برخوردهای فرهنگی با استفاده‌کنندگان از این اقلام برخورد می‌کنیم. وی گفت: مرحله اول در برخورد با این موضوع آگاه‌سازی فروشندگان، تولید‌کنندگان و وارد‌کنندگان این اقلام است سپس برخورد با خود استفاده‌کنندگان.

فرمانده ناجا در پاسخ به پرسش خبرنگاران  درباره اجرای طرح برخورد با بدحجابی در شرکت‌های خصوصی‌، گفت: در این بین، تفسیرهای بدی از این موضوع شده است که ناجا قصد برخورد با شرکت‌های خصوصی را دارد، در حالی که این طور نیست زیرا در فضای تقویت خصوصی‌سازی و اجرای اصل ۴۴، ناجا مانعی برای این شرکت‌ها ایجاد نخواهد کرد.

احمدی مقدم همچنین در پاسخ به   یکی از خبرنگاران درخصوص این مطلب که سخنگوی قوه قضائیه ورود نیروی انتظامی را به حریم شرکت‌های خصوصی مستلزم داشتن مجوز دانسته است، گفت: در قانون نظارت بر اماکن عمومی، هر مکانی که ورود عموم مردم به آن آزاد باشد، مشمول اماکن عمومی است، بنابراین پلیس برای ورود به این اماکن نیازی به مجوز ندارد اما درخصوص جاهایی که ورود افراد آزاد نیست نیروی انتظامی با کسب مجوز قضائی ورود پیدا می‌کند.

احمدی مقدم تاکید کرد: براساس گزارش‌های موجود از زمان اعلام این طرح، بیش از ۸۰ درصد رفتارها و پوشش در این شرکت‌ها اصلاح شده است، همچنین در بسیاری از موارد اساس اعلام توجهی ایجاد می‌کند که منجر به تنظیم روابط و رفتار شده و در نهایت باعث پیشگیری می‌شود.

کد خبر 51889

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز