یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
۰ نفر

یکی از شهرهای مجاور نیویورک شهروندان را مجبور کرد برای جلوگیری از چاقی مفرط از رژیم غذایی خاص و تمرین‌های ورزشی مشخصی پیروی کنند.

تغذیه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اعتمادآنلاین، با افزایش بی‌رویه وزن افراد که به دلیل اعمال قرنطینه و محدودیت‌های حرکتی مربوط به ویروس کرونا به وجود آمده، پزشکان شهر «هانتینگتون» آمریکا مامور شدند به همراه مربیان آمادگی جسمانی برنامه‌هایی را برای ۲۰۰ هزار سکنه منطقه تدارک ببینند و سبک زندگی سالم و برنامه تمرین‌های ورزشی را در اختیار آنها قرار دهند.

رئیس کمیته سیاست‌گذاری‌های درمانی این منطقه در گفت‌وگویی با رسانه‌ها اعلام کرد: در موقعیت فعلی بهبود شرایط جسمی بسیار بیش از گذشته حائز اهمیت است و ما باید راه‌های بهداشتی را مد نظر قرار دهیم.

در این حال پزشکان منطقه نیز توضیح دادند، با توجه به اینکه چاقی می‌تواند خطر ابتلا به ویروس کرونا را افزایش دهد، کاهش تعداد افرادی که دچار چاقی هستند بالطبع می‌تواند از تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا هم بکاهد.

بر اساس آمار مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده، ۴۲.۴ درصد از بالغان و ۱۸.۵ درصد از کودکان آمریکایی دچار چاقی هستند.

قرار است در چارچوب این طرح، برنامه غذایی و نکاتی برای کاهش میل به خوردن به ساکنان این شهر آموزش داده شود.

کد خبر 518845

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha