بایرن مونیخ همچنان به پیشتازی خود در بوندس‌لیگا ادامه می‌دهد. این تیم این هفته در زمین لورکوزن به پیروزی ۴ بر ۲ دست یافت. فرایبورگ و ماینتس از جمله تیم‌های موفق این هفته بودند.

بايرن مونيخ- باير لوركوزن

 به گزارش همشهری آنلاین هفته  سی ام بوندس لیگای آلمان دیشب با انجام 5 دیدار دیگر ادامه یافت که در این بین بایرن مونیخ موفق شد با شکست لورکوزن همچنان صدرنشینی  خود را تثبیت کند. 

  • بایر لورکون ۲ − بایرن مونیخ ۴

بایرن مونیخ رقابت‌های این هفته را هم با موفقیت پشت سر گذاشت. این تیم با پیروزی ۴ بر ۲ مقابل میزبان قدرتمند خود، بایر لورکوزن توانست سه امتیاز مهم کسب کند و گامی دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک‌تر شود.

بایرن مونیخ به ویژه از لحاظ شمار حملات از حریف خود برتر بود و از موقعیت‌های خود خوب استفاده کرد. این تیم در حال حاضر با ۷۰ امتیاز یکه‌تاز جدول رده‌بندی است.

 

  • فورتونا دوسلدورف ۲ − هوفن‌هایم ۲

در چارچوب دیدارهای هفته ۳۰ام تیم‌های فورتونا دوسلدورف و هوفن‌هایم نیز مقابل هم قرار گرفتند. مصاف دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت. سفیدپوش‌های دوسلدورف هم از لحاظ مالکیت توپ و هم از لحاظ شمار حملات از حریف خود به‌ مراتب برتر بودند، اما در استفاده از موقعیت‌های خود نسبتا ضعیف عمل کردند و پس از ۹۰ دقیقه به ‌ناچار به یک امتیاز بسنده کردند.

  • آر بی لایپزیگ یک − پادربورن یک

آر بی لایپزیگ این هفته میزبان پادربورن، قعرنشین جدول رده‌بندی بود و در دقیقه ۲۷ بازی با گل "شیک" یک بر صفر از مهمان خود پیشی گرفت. لایپزیگ اگر چه در دقیقه ۴۳ در اخراج اوپامکناو در پی دریافت کارت قرمز یک یار خود را از دست داد، اما تا لحظات پایانی توانست دروازه خود را بسته نگه دارد. بازی می‌رفت با همین نتیجه پایان یابد که اشترودیک گل تساوی را برای پادربورن به ثمر رساند.

  • آینتراخت فرانکفورت صفر − ماینتس ۲

تیم ماینتس نام خود را در فهرست برندگان هفته سی‌ام  ثبت کرد. این تیم در خانه آینتراخت فرانکفورت به پیروزی ۲ بر صفر دست یافت و با سه امتیاز به خانه بازگشت. ماینتس با این موفقیت فاصله خود با قعر جدول را کمی بیشتر کرد و در حال حاضر در رده ۱۵ جدول جای دارد.

فرایبورگ یک − بوروسیا مونشن ‌گلادباخ صفر

پیکارهای هفته ۳۰ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه ۱۶ خرداد (۵ ژوئن) با دیدار فرایبورگ مقابل بوروسیا مونشن‌ گلادباخ آغاز شده بود که فرایبورگ توانست این مصاف را با گل طلایی پترسن با نتیجه یک بر صفر به پایان برد و سه امتیاز مهم کسب کند. مونشن ‌گلادباخ علی‌رغم این ناکامی همچنان در رده چهارم جدول به سر می‌برد.

  • دیدارهای باقیمانده

رقابت‌های هفته ۳۰ بوندس‌لیگای آلمان شامگاه یکشنبه ۱۸ خرداد (۷ ژوئن) با انجام سه دیدار پایان می‌یابد که طی آن وردر برمن میزبان ولفسبورگ خواهد بود، اونیون برلین در خانه خود به مصاف شالکه خواهد رفت و آگسبورگ نیز در زمین خود رویاروی اف ث کلن قرار خواهد گرفت.

کد خبر 518789

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha