بایرن مونیخ هفته ۳۱ بوندس‌لیگا را هم با موفقیت پشت سر گذاشت و برای کسب عنوان قهرمانی به تنها یک پیروزی دیگر نیاز دارد. دورتموند، لایپزیگ، فرانکفورت، اونیون برلین و وردر برمن از تیم‌های موفق این هفته بودند.

بايرن مونيخ

به گزارش همشهری آنلاین رقابت‌های هفته ۳۱ بوندس‌لیگا شامگاه جمعه ۲۳ خرداد (۱۲ ژوئن) با دیدار هوفن‌هایم مقابل آر بی لایپزیگ آغاز شد. لایپزیگ با دو گل زودهنگام در دقایق ۹ و ۱۱ توانست این مصاف را با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود به پایان برد. دنی اولمو با زدن هر دو گل لایپزیگ یکی از چهره‌های درخشان میدان بود.

سایر دیدارهای این هفته شب گذشته برگزار شد که نتایج زیر به دست آمد.

  • بایرن مونیخ ۲ − بوروسیا مونشن‌گلادباخ یک

بایرن مونیخ گامی بسیار بزرگ در راه کسب عنوان قهرمانی برداشت. سرخ‌پوش‌های بایرن عصر شنبه ۲۴ خرداد (۱۳ ژوئن) در خانه خود بوروسیا مونشن‌گلاباخ را ۲ بر یک شکست دادند و با کسب سه امتیاز به یکه‌تازی خود ادامه دادند. گل پیروزی بایرن مونیخ را لئون گروتسکا دقایقی پیش از پایان بازی به ثمر رساند. بایرن مونیخ اکنون ۷۳ امتیاز (هفت امتیاز بیشتر از بوروسیا دورتموند) دارد و برای کسب عنوان قهرمانی این فصل تنها باید یک بار دیگر پیروز شود.

  • فورتونا دوسلدورف صفر − بوروسیا دورتموند یک

بوروسیا دورتموند همچنان در تعقیب بایرن مونیخ است. زردپوش‌های دورتموند علی‌رغم ارائه نمایشی نه چندان دلچسب توانستند با نتیجه یک بر صفر از سد فورتونا دوسلدورف بگذرند و سه امتیاز به دست آورند. تک‌ گل این دیدار را ارلینگ هالند، مهاجم جوان دورتموند در واپسین لحظات این دیدار به ثمر رساند.

  • هرتا برلین یک − آینتراخت فرنکفورت ۴

آینتراخت فرانکفورت نیز نام خود را در فهرست برندگان هفته ۳۱ بوندس‌لیگا ثبت کرد. این تیم با نتیجه ۴ بر یک میزبان پایتخت‌نشین خود، هرتا برلین را شکست داد و سه امتیاز مهم به دست آورد.

  • پادربورن یک − وردر برمن ۵

یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته مصاف پادربورن و وردر برمن بود که خطر سقوط به لیگ دسته دوم هر دوی آن‌ها را تهدید می‌کند. وردر برمن با نمایشی قوی توانست با نتیجه ۵ بر یک میزبان خود را شکست دهد و سه امتیاز حیاتی به دست آورد. پادربورن در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد. وردر برمن همچنان به ماندن در لیگ برتر امیدوار است.

  • اف ث کلن یک − اونیون برلین ۲

اف ث کلن یکی از بازندگان هفته بود. این تیم در زمین خود با نتیجه یک بر دو از اونیون برلین شکست خورد و سه امتیاز مهم از دست داد. سفیدپوش‌های کلن از لحاظ شمار حملات و مالکیت توپ بر حریف خود برتر بودند، اما در استفاده از موقعیت‌های به‌ دست آمده، ضعیف عمل کردند. اونیون برلین با این پیروزی از شانس خوبی برای ماندن در لیگ برتر برخوردار است.

  • ولفسبورگ ۲ − فرایبورگ ۲

تیم‌های ولفسبورگ و فرایبورگ نیز این هفته به مصاف هم رفتند. پیکار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. ولفسبورگ و فرایبورگ به ترتیب در رده‌های هشتم و ششم جدول به سر می‌برند.

  • دیدارهای باقیمانده

پیکارهای هفته ۳۱ بوندس‌لیگا شامگاه یکشنبه ۲۵ خرداد (۱۴ ژوئن) با انجام دو دیدار به پایان می‌رسد که طی آن ماینتس میزبان آگسبورگ خواهد بود و شالکه نیز در خانه خود رویاروی بایر لورکوزن قرار خواهد گرفت.

کد خبر 521464

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha