با اقدام قاطع قضایی، مادر کودک‌آزار در کمتر از یک ساعت دستگیر شد و راز این کودک‌آزاری را بر ملا کرد.

دادگاهش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی غلامی رئیس شعبه ۷۷۲ دادسرای فضای مجازی و شهرسازی خراسان رضوی گفت: اقدام مجرمانه مادر کودک‌آزار مشهدی که با زدن کودک خود از مردم اخاذی می‌کرد و منجر به تشویش اذهان عمومی شده بود شناسایی و برابر هماهنگی با مرجع محترم قضایی دستگیر شد.

وی افزود: متهم خانمی است که با پسری به نام نوید ارتباط دوستی داشته و از طرف آن پسر که خود را ایرانی مقیم فرانسه معرفی کرده و با وعده‌های دروغین همچون گرفتن اقامت فرانسه، پیداکردن کار وعده ازدواج در ازای طلاق از همسرش را به وی داده و ارتباطات را بیشتر می‌کند.

قاضی این پرونده ادامه داد: در یکی از تماس‌های این خانم با نوید، بنیامین پشت دوربین می‌آید و زبانش را در می‌آورد که نوید ناراحت می‌شود و از او درخواست می‌کند تا کودکش را مورد ضرب و شتم قرار دهد.

غلامی بیان کرد: نوید، مادر این کودک را در صورت عدم ضرب و شتم کودک خردسالش، تهدید به انتشار عکس‌های مستهجنش می‌کند و مهلا مادر این کودک، خواسته شیطانی او را اجرا می‌کند و فیلم‌هایی از ضرب و شتم کودکش را ارسال می‌کند.

وی تصریح کرد: نوید حتی از مادر این کودک می‌خواهد با قاشق او را بسوزاند و فیلم تهیه کند. وقتی مهلا، مقاومت می‌کند نوید اقدام به باز کردن پیجی در اینستاگرام می‌کند و تصاویر شخصی مهلا و عکس و فیلم‌های ضرب و شتم را منتشر می‌کند.

قاضی این پرونده تاکید کرد: متهمه به زندان معرفی شد و طفل جهت نگهداری به پدرش تحویل داده شد. تحقیقات جهت شناسایی متهم دیگر ادامه دارد.

قاضی غلامی اظهار کرد: مادر حق ضربه زدن به فرزندش را ندارد طفل همچنین به پزشکی قانونی ارجاع داده شده و در صورت صدمه کودک، ایراد ضرب عمدی هم به مادر تفهیم می‌شود. مادر این کودک از سلامت روانی برخوردار است و به گفته وی، پس از ضرب و شتم فرزندش، گریه می‌کرده است.

مهلا مادر این کودک گفت: از اقدام خود پشیمانم و مورد اغفال قرار گرفتم و تقاضای دستگیری نوید را دارم که از من و فرزندم به عنوان طعمه برای جذب فالوور و دنبال‌کننده استفاده کرده است.

آیا کودک به بهزیستی تحویل داده خواهد شد؟

غلامحسین حقدادی معاون اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی گفت: بهزیستی باتوجه به شرایط رخ داده نگران سرنوشت کودک است و با پیگیری‌های صورت گرفته هم‌اکنون کودک در اختیار یکی از بستگان خود است.

وی در مورد این‌که آیا این کودک به بهزیستی تحویل داده خواهد شد نیز افزود: هنوز ابعاد پرونده دردست قاضی پرونده است و بر طبق صلاحدید قاضی اگر والدین صلاحیت نگهداری فرزندشان را نداشته باشند یا به فرد صاحب صلاحیت واگذار می‌شود و یا تحویل بهزیستی می‌شود.

کد خبر 518639

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خراسان رضوی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha