نماینده مردم اهواز، به اوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور ۱۲ نماینده مجلس در اهواز، گفت: سعی خواهیم کرد تعهداتی را که برای حل مشکلات روستاهای غیزانیه و همچنین بافت فرسوده منبع آب و حصیرآباد اهواز داده‌شده است را پیگیری کنیم.

غیزانیه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، مجتبی یوسفی اظهار کرد: کار مجلس جمعی است و نه فردی؛ یعنی اگر نماینده در دو وظیفه قانون‌گذاری و نظارت بخواهد موفق شود، قطعاً باید بتواند با تعدادی از نمایندگان همراهی کند. چون کار فردی به نتیجه نمی‌رسد.

وی بیان کرد: چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۲ نماینده محترم که از استان‌های مختلف بودند، در اهواز،  استان خوزستان حضور پیدا کردند، ادامه داد: بازدید نماینده‌ها تنها از منطقه غیزانیه نبود بلکه ابتدا از مناطق حصیرآباد و منبع آب اهواز بازدید کردیم و مشکلاتی را که مردم با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، دیدیم. پس‌ازآن به روستاهای غیزانیه رفتیم و جلساتی نیز در مجموعه شرکت‌های نفت تشکیل شد تا ظرفیت استان ازنظر منابع غنی احساس شود. همچنین جلسه‌ای با فعالین و نخبگانی که فعالیت‌های جهادی دارند، تشکیل شد و گزارشی از منطقه کوه عبدالله شهرستان کارون دادند.

نماینده مردم اهواز، به اوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نهایتاً نیز برای اینکه این بازدید یک بازدید معمولی نباشد و فارغ از بحث‌های شعاری باشد، جلسه سه ساعت‌های را با حضور استاندار و مسئولین استانی برگزار کردیم تا تعهداتی که مسئولین دادند، مشخص شود و برای آن‌یک برنامه در نظر گرفتیم که این برنامه قابل‌پیگیری باشد و سعی خواهیم کرد تعهداتی را که برای حل مشکل روستاهای غیزانیه و همچنین بافت فرسوده منبع آب و حصیرآباد داده‌شده را پیگیری کنیم و قولی که مسئولین استانی دادند را حتماً دنبال می‌کنیم.

یوسفی با اشاره به هدف از حضور نمایندگان سایر استان‌ها در خوزستان، تصریح کرد: در مجلس با همراهی این نماینده‌ها، قرار شد اگر مطالبه‌ای از دولت انجام دادیم، در کنار اینکه خود ما مطالبه را دنبال می‌کنیم، این نماینده‌ها نیز کمک کنند تا بتوانیم کار خوب جمعی انجام دهیم و عقب‌افتادگی‌هایی که در استان و حوزه اهواز، به اوی، حمیدیه و کارون داریم را برطرف کنیم.

نماینده مردم اهواز، به اوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید سعی کنیم صدای رسای مردم باشیم و بتوانیم در کشور، هم با استفاده از ظرفیت نمایندگان استان‌های دیگر و هم در فضای رسانه‌ای، مطالبات مردم را به گوش مسئولین برسانیم و از طرف دیگر مطالبه کنیم.

وی در پایان گفت: در ایام انتخابات و پس از شروع کار مجلس، وعده‌ای را که نتوانم انجام دهم به مردم نمی‌دهم. چون زیبنده و درشان مردم و کارگزاران نیست.

کد خبر 517904

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهراد IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    3 0
    بابا ترا به خدا خوزستان تا کی باید دچار بدبختی باشند من شیرازی و اما مگه آنها هم وطن ما نیستند هشت سال جنگ هنوززخمشان التیام پیدا نکرده کمبود آب گریبانگیر آنها شده استان خوزستان از لحاظ منابع غنی واب یکی از استانهای شاخص کشورمان است این همه ثروت دراین استان یک روستا آب نداشته باشد واقعا من نمیدانم مسولان آنجا چکار میکنید مگر اینکه یک شب آب منزل مسول مربوطه قطع بشه تا درد مردم تشنه آب را دریابد چقدراین مردم زجر بکشند حالا یک قسمت از کارطبیعت خاص استان است ازلحاظ گرما وگردوخاک اما آنچه مربوط به مدیران استان وکشوراست باید اهتمام ورزند ومشکلات را حل کنند اگر توانایی ندارند بفرمایید راه باز وجاده دراز