سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
۰ نفر

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با هشدار قطع برق به ادارات بدهکار، گفت: از ابتدای تیرماه اداراتی که بهای برق مصرفی خود را پرداخت نکنند، برق آنها قطع خواهد شد.

برق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، فریدون خودنیا سه شنبه ۱۳ خرداد در نشست با خبرنگاران بیان کرد: سالیانه نزدیک ۲۰ هزار انشعاب برق در سطح استان لرستان فروش داریم. بخش دیگری از درآمد شرکت توزیع برق، بحث فروش انرژی است.

وی ادامه داد: درآمد شرکت توزیع برق لرستان به نوعی درصدی از پول برقی است که مردم پرداخت می‌کنند. «ندارهای» استان پول برق را پرداخت می‌کنند و این در حالیست که افرادی که به لحاظ مالی در وضعیت مناسبی هستند پول برق مصرفی خود را پرداخت نمی‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان افزود: اگر شرکت توزیع برق استان خدماتی را به همه ارائه می‌کند از طریق پول برقی بوده که از سوی اقشار متوسط به پایین پرداخت می‌شود است، انتظار این است که وصول مطالبات را داشته باشیم تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه بدهیم.

این مسئول یادآورشد: در حال حاضر به شدت درآمدهای ما پایین آمده و با وجود این شرایط کار و پروژه‌های ما متوقف نشده، اما کار برای ما خیلی سخت شده است.

وی با تاکید بر ضرورت پرداخت مطالبات شرکت توزیع برق از سوی مردم، ادارات و…، افزود: در حال حاضر ما نزدیک به ۲۵۰ میلیارد تومان طلب داریم، از این میزان حدود ۱۱۰ میلیارد تومان مربوط به آب و فاضلاب، آب منطقه‌ای، وزارتخانه‌ها و ادارات مختلف است و با این شرایط دستگاه‌های اجرایی باید منتظر باشند که ما برق آنها را قطع کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان تاکید کرد: از ابتدای تیرماه به طور حتم ما دست همکارانمان را برای قطع برق دستگاه‌های دولتی و اجرایی باز خواهیم گذاشت. در این راستا همه ادارات کمک کنند تا بتوانیم خدمتگذار باشیم.

خودنیا خاطرنشان کرد: برق یک زیرساخت است و اگر نباشد هیچ خدمتی ارائه نمی‌شود. از ابتدای تیرماه به دستگاه‌های که پول برق خود را پرداخت نکرده‌اند یک اخطار می‌دهیم و اگر پرداخت نشد مجبور هستیم که برق اداراتی که بدهکار هستند را قطع کنیم. البته ما این آمادگی را هم داریم که بدهی ادارات را تقسیط کنیم.

وی گفت: ما از منابع دولتی هیچ پولی دریافت نمی‌کنیم. اگر درآمد نداشته باشیم، خدمات هم نمی‌توانیم ارائه بدهیم.

کد خبر 517413

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha