معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی از تداوم کلاس‌های تئوری این دانشگاه تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، کلاس‌های عملی دانشجویان نیز در مرداد ۹۹ برگزار خواهد شد.  

آموزش از راه دور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، ترحم مصری، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طبق اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، با توجه به عدم سفید بودن وضعیت شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا در استان اردبیل و برای حفظ سلامت دانشجویان، به ویژه دانشجویان ساکن خوابگاه‌ها و رفع نگرانی خانواده‌های آنها و همچنین بخشنامه معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مقرر شد همه کلاس‌های تئوری تمامی مقاطع تحصیلی همچنان به صورت مجازی ادامه یابد.  

وی افزود: برای تداوم فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانشجویان مقطع کارشناسی‌ارشد نظیر دانشجویان مقطع دکتری که برای انجام امور پژوهشی و پایان نامه خود نیازمند حضور در محیط دانشگاهی هستند، مقرر شد این دسته از دانشجویان بتوانند پس از ثبت درخواست در سیستم گلستان(پیشخوان خدمت آموزشی) با تائید استاد راهنما و مدیرگروه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ۱۷ خرداد ماه در دانشگاه حضور یابند.

مصری ادامه داد: دانشجویان مقطع کارشناسی نیز که برای انجام امور ضروری از جمله ارائه درس پروژه، گزارش‌های درس کارورزی، رفع اشکال و غیره نیازمند حضور در دانشگاه هستند، می‌توانند با هماهنگی استاد درس و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ۱۷ خرداد ماه در دانشگاه حضور یابند.  

وی اضافه کرد: برای کمک به دانشجویان در برای حفظ سلامتی و کاهش تراکم کلاس‌های دانشجویان قبل از ایام امتحانات، مقرر شد که کلاس‌های عملی نیز طی زمانبندی دانشکده‌ای از چهارم مرداد تا ۳۰ مرداد برگزار شود.  

مصری گفت: برای مساعدت به دانشجویانی که در آستانه فارغ‌التحصیلی هستند، ترم تابستانی بلافاصله بعد از پایان امتحانات و در صورت رسیدن به حد نصاب برگزار خواهد شد، دانشجویان متقاضی، درخواست ارائه درس‌های خود را به مدیران گروه‌های آموزشی و مسئولان آموزشی دانشکده اعلام کنند. بدیهی است که همه دانشجویان مجاز به انتخاب دروس ارائه شده هستند.  

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: با هماهنگی معاونت دانشجویی دانشگاه، برای رعایت اصول بهداشتی و صیانت از سلامت دانشجویان مستقر در خوابگاه‌ها، دانشجویان ساکن خوابگاه‌ها در صورت نیاز به استفاده از خوابگاه، می‌توانند درخواست خود را از طریق پیشخوان خدمت سامانه گلستان ارائه می‌کند تا خوابگاه به این عزیزان تعلق گیرد.  

مصری خاطرنشان کرد: همچنین برای حفظ سلامتی دانشجویان و جلوگیری از شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا، خدمات غذاخوری‌های دانشگاه برای دانشجویان ساکن خوابگاه‌ها نیز به صورت جیره خشک و در صورت وجود تعداد کافی متقاضیان، به‌صورت بیرون‌بر خواهد بود.  

کد خبر 517240

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha