نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مسائل بسیار مهم، توسعه و چهارباند کردن جاده سرچم- اردبیل است، این پروژه یکی از مطالبات به حق استان اردبیل است که وزیر راه و شهرسازی وعده دادند که این پروژه به سرعت عملیاتی خواهد شد.  

راه روستایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری خانه ملت، علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست اعضای مجمع نمایندگان استان اردبیل با محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، گفت: در نشست امروز دوشنبه ۱۲ خرداد بخشی از مطالبات به حق مردم استان اردبیل در حوزه راه از جمله راه‌آهن اردبیل-میانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت، خوشبختانه دولت قول داده است که تا پایان دولت دوازدهم راه آهن اردبیل را مورد بهره برداری قرار دهد.  

ضرورت چهار بانده کردن جاده سرچم- اردبیل

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی دیگر از مسائل بسیار مهم، توسعه و چهارباند کردن جاده سرچم- اردبیل است، این پروژه قطعا باید تعریض شود تا مردم برای تردد دچار مشکل نشوند. این پروژه یکی از مطالبات به حق استان اردبیل است که وزیر راه و شهرسازی وعده دادند که این پروژه به سرعت عملیاتی خواهد شد.  

تأکید اعضای مجمع نمایندگان استان اردبیل بر توسعه راه‌های روستایی

وی گفت: در این نشست اعضای مجمع نمایندگان استان اردبیل، دغدغه‌ها و مسائل مرتبط با حوزه‌های انتخابیه خود ازجمله توسعه و بهسازی راه‌های روستایی را مطرح کردند، متأسفانه استان اردبیل از نظر برخورداری از راه‌های روستایی در قیاس با دیگر استان‌ها بسیار عقب است، همچنین در نشست امروز موضوع عملیاتی شدن فرودگاه اردبیل و پارس آباد و توسعه راه‌های اتصال دهنده مراکز شهرهای خلخال، کوثر، گرمی، بیله سوار و پارس آباد به مرکز استان بررسی شد و آقای اسلامی قول دادند که این پروژه‌ها را مد نظر قرار دهند.  

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: هفته آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیر عامل بانک ملی و اعضای مجمع نمایندگان استان، بازدیدی میدانی از پروژه راه‌آهن اردبیل و راه‌های مواصلاتی استان صورت خواهد گرفت، امیدوارم این بازدید و جلسه موجب شود که مردم به آرزوی دیرینه خود یعنی اتصال به مرکز کشور با راه‌های مواصلاتی ایمن و افتتاح راه آهن اردبیل-میانه دست یابند.  

کد خبر 517114

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha