فرماندار شهرستان اردبیل از نظارت و بازرسی یک هزار و ۷۰۰ مکان عمومی در مرحله اول طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در اردبیل خبر داد.  

فاصله‌گذاری اجتماعی در فرودگاه ارومیه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود امامی یگانه، فرماندار شهرستان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: برای ارائه آموزش‌های لازم به مردم و همچنین نظارت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مرحله اول حدود یک هزار و ۷۰۰ مکان در سطح شهر اردبیل مورد بازدید قرار گرفت.  

وی همچنین از آغاز مرحله دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی در راستایی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان اردبیل خبر داد و افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی تا بازگشت شهرستان اردبیل به وضعیت سفید ادامه خواهد داشت.  

فرماندار شهرستان اردبیل مرحله دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی در سطح شهرستان اردبیل با ۳۵ اکیپ از بهداشت محیط و عوامل بهداشت حرفه‌ای در این طرح حضور خواهد داشت.  

امامی یگانه افزود: برخی از افراد در شهرها و روستاها با تصور اینکه کرونا تمام شده اقدام به برگزاری مجالس و مهمانی می‌کنند و این موضوع باعث ابتلای افراد دارای بیماری زمینه‌ای و کهنسالان به این بیماری می‌شود.  

وی بیان‌ کرد: با این‌که از شدت شیوع کرونا در استان اردبیل کاسته شده، ولی همچنان این ویروس مهار نشده و شهروندان باید مراقبت‌های بهداشتی بوده و فاصله‌گذاری انفرادی را جدی بگیرند.  

کد خبر 516376

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha