شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: ۵ مرکز میوه و تره‌بار تا پایان سال ۹۹ در محله‌های مرکزی پایتخت راه‌اندازی می‌شود.

بازار میوه - تره‌بار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ تهران درباره راه‌اندازی ۵ میدان جدید میوه و تره‌بار در مرکز تهران گفت: در حال حاضر از بین ۱۷ محله این منطقه، فقط ۶ محله دارای میدان میوه و تره‌بار بوده و ۱۱ محله فاقد این امکان هستند.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۱ تهران و شناسایی املاک واجد شرایط، ۵ محل برای ساخت بازار میوه و تره‌بار تعیین شد که طی صورت‌جلسه‌ای با سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، این زمین‌ها برای تجهیز و راه‌اندازی در اختیار سازمان قرار گرفت.

آبادیان افزود: این بازارهای میوه و تره‌بار در محله‌های پرجمعیت منطقه شامل محله انقلاب، حر، راه آهن، انبار نفت و سلامت راه‌اندازی خواهند شد و با بهره‌برداری از آن‌ها بیش از ۹۰ درصد افزایش سرانه در این بخش خواهیم داشت.

وی یادآور شد: در حال حاضر سازمان میادین در حال تهیه نقشه‌های معماری و انتخاب پیمانکار برای دو میدان میوه و تره‌بار است و طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال ۱۳۹۹  این پنج بازار آماده بهره‌برداری می‌شوند که مجموع بازارهای میوه و تره‌بار فعال در بخش مرکزی شهر تهران به تعداد ۱۱ بازار می‌رسد.

کد خبر 516313

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha