سایه بان های مقابل داروخانه بیماران خاص در خیابان استاد نجات الهی به همت شهرداری ناحیه یک منطقه ۶ برای رفاه بیشتر افرادی که برای تهیه دارو به این داروخانه مراجعه می کنند، نصب شد.

نصب چادر مقابل داروخانه بیماران خاص

همشهری آنلاین- زینب زینال زاده: طرح فاصله گذاری اجتماعی به دستور ستاد مقابله با کرونا و با هدف گسسته شدن زنجیره انتقال کووید ۱۹، ابلاغ شد که در برخی از مکان ها از جمله داروخانه ها به دلیل حجم مراجعات و محدود بودن فضا، روزهای اول آن طور که باید و شاید اجرا نشد. پس از پخش اولین گزارش از مشکلات مراجعه کنندگان به داروخانه بیماران خاص در خیابان استاد نجات الهی، مدیریت شهری منطقه ۶ در اولین گام،اقدام به نصب چند صندلی در پیاده رو نصب کرد.

با این اقدام ،مشکل فاصله اجتماعی تا حدود زیادی رفع شد اما با گرم شدن هوا، شهروندان نسخه به دست با مشکل جدیدی مواجه شده بودند که به گفته «احسان یلوه» شهردار ناحیه یک منطقه ۶ با نصب چادر این مشکل رفع شده است.
یلوه در گفت و گو با خبرنگار ما می گوید: «نصب صندلی ها با هدف رعایت فاصله های اجتماعی انجام شد و با گرم شدن هوا شهروندان نیاز به سایه بان داشتند که با تلاش نیروهای خدمات شهری ناحیه یک این کار در اسرع وقت انجام شد.»
به گفته شهردار ناحیه یک، برای رفاه شهروندان ۴ سایه بان مقابل داروخانه تک نسخه ای خیابان استاد نجات الهی نصب شده است.

کد خبر 516276

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha