مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
۰ نفر

فعالیت ناوگان سازمان اتوبوسرانی قزوین که به علت پیشگیری از شیوع کرونا متوقف شده بود با ۵۰ درصد ظرفیت در حومه شهر قزوین از شنبه دهم خرداد آغاز شد.

اتوبوسرانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، محمدحسین ایرانخواه در خصوص آغاز فعالیت اتوبوسرانی استان قزوین گفت: ناوگان اتوبوسرانی شهرهای ناصر آباد، محمودآباد، بیدستان و اقبالیه از امروز مطابق دستورالعمل ستاد پیشگیری از کرونا استان و دستور شهردار قزوین با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز کرد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری افزود: فعالیت اتوبوسرانی در شهر قزوین منوط به تصمیم ستاد مقابله با کرونا استان است و هنوز دستوری از سوی ستاد در این زمینه به شهرداری ارسال نشده است.

ایرانخواه با اشاره به اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال، ادامه داد: پرداخت کرایه نقدی ممنوع بوده و شهروندان باید به‌صورت الکترونیکی و ارائه کارت بلیت برای پرداخت کرایه اقدام کنند.

وی تصریح کرد: همچنین به‌منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا کابین راننده با استفاده از سلیفون از مسافران جداسازی شده و کار ضدعفونی و گندزدایی اتوبوس‌های شهری روزانه انجام می‌شود.

این مسئول از جابه‌جایی روزانه ۱۲۰ هزار مسافر در سطح شهر پیش از شیوع کرونا خبر داد و گفت: ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر قزوین در بحران کرونا خسارت مالی دیدند و ۷۰۰ راننده اتوبوس شهر قزوین بیکار شدند که امیدواریم با توجه به بازگشت شرایط کار به روال عادی ناوگان حمل‌ونقل شهری نیز فعالیت خود را آغاز کنند.

شهرداری قزوین با ۲۲۰ دستگاه اتوبوس در ۲۴ خط به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد.

کد خبر 516240

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha