یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
۰ نفر

«بنیاد کودک» 26 سال تلاش کرده است تا مسیر تحصیل دانش‌آموزان بااستعداد و کم‌برخوردار را هموار سازد...

حمزه‌وند

همشهری آنلاین: «بنیاد کودک» 26 سال تلاش کرده است تا مسیر تحصیل دانش‌آموزان بااستعداد و کم‌برخوردار را هموار سازد و پیوسته در راستای مأموریت سازمانی خود که همانا حمایت از این دانش‌آموزان است، گام برداشته است. 
در شرایط دشوار بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله هم با مهربانی همیاران، به حمایت از دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان می‌شتابد تا روند تحصیل دانش‌آموزان دستخوش این ناملایمات نشود. 
شیوع ویروس کرونا نیز مهر همیاران را بی‌فروغ نکرد و نمایندگی‌های بنیاد کودک با همدلی‌ همین همیاران، اقدام به تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و ضروری بین خانواده‌های دانش‌آموزان بورسیه کردند تا آنها نیز بحران پیش‌آمده را بی‌دغدغه در خانه بگذرانند. 
از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا تا کنون، مددکاران بنیادکودک در اقصی نقاط ایران به اطلاع‌رسانی درباره رعایت بهداشت فردی و توزیع رایگان اقلام بهداشتی بین خانواده‌های دانش‌آموزان بورسیه پرداختند. 
در برخی مناطق علاوه بر دانش‌آموزان کم‌برخوردار بنیاد کودک، به کودکان‌کار و دستفروشان نیز چگونگی رعایت بهداشت فردی آموزش داده شده است. 
اگرچه شیوع کرونا نمی‌گذارد دستانمان را در دستان خانواده‌های دانش‌آموزان بگذاریم، اما با مهر افزون همیاران با آنان همدل شدیم. 
به همین منظور تمام نمایندگی‌های 36‌گانه بنیاد کودک در سراسر ایران برای وسعت بخشیدن به سفره‌های کوچکی که در این روزهای سخت کوچک‌تر هم شده است، با اهدای سبد مواد غذایی و بن‌کارت خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، به یاری خانواده دانش‌آموزان تحت حمایت مؤسسه شتافتند. 
از همین‌تریبون از شهروندان دعوت می‌کنم برای پیوستن به کمپین «سفره یکی شویم» به وبسایت مؤسسه به نشانی www.childf.org مراجعه کنند. 

سیمین حمزه‌وند چالی/مدیر واحد ارتباطات و جلب مشارکت بنیاد کودک

کد خبر 516133

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha