نماینده مردم کهگیلویه، لنده،بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: به محض اطلاع از آتش سوزی در کوه خائیز، پیگیری‌های متعدد و مستمری برای اعزام نیرو، تجهیزات، بالگرد و اتخاذ تدابیر لازم برای مهار حریق انجام شد.

خائیز

به گزارش همشهری‌آنلاین، سید محمد موحد جمعه ۹ خرداد در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رایزنی های لازم با استاندار کهگیلویه و بویراحمد و استاندار خوزستان، فرماندهان سپاه، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و دیگر نهادها به منظور تسریع و جلوگیری از گسترش هر چه بیشتر آتش‌سوزی انجام شه‌است.

وی افزود: این منطقه بسیار صعب العبور است و  امکانات دستگاه های محیط زیست استان، مدیریت بحران و دیگر دستگاه های مربوطه در استان برای خاموش کردن آتش کافی نیست.

نماینده مردم کهگیلویه، لنده،بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنان پیگیر اعزام بالگرد و تجهیزات به این منطقه هستیم تا از بروز هرگونه فاجعه جلوگیری شود.

بر اساس آخرین آمار روز گذشته تاکنون بیش از ۲۰۰ هکتار از جنگل های کوه خائیز طعمه حریق شده است.

به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون بیش از ۲۵۰ نیروی انسانی در منطقه حفاظت شده خاییز مشغول مبارزه با شعله های آتش هستند و تاکنون ۲۰ سورتی پرواز به منظور اطفای حریق در منطقه خائیز صورت گرفته است.

آتش‌سوزی منطقه حفاظت شده خاییز عصر روز گذشته ساعت هفت از منطقه چاه‌ریگگ در بخش مشرف به بهبهان شروع شد.

این آتش‌سوزی اواخر شب به نزدیکی آب کاسه در حوزه استحفاظی کهگیلویه سرایت کرد.

کد خبر 516028

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha